Kampania Google Ads

„Konkurencja zjada Ci budżet, a Twoje kampanie w Google nie dowożą wyników?  Tworzymy skuteczne kampanie Google Ads, które dowożą sprzedaż, leady i realne efekty.

Jako Certyfikowany Partner Google, pomagamy firmom z całej Polski efektywnie wykorzystać potencjał wyszukiwarki Google , YouTube i sieci reklamowej Google.”

Zaufali nam

Jak tworzymy kampanie Google Ads które zamieniają odwiedzających w kupujących

Strategia dopasowana do Twojego biznesu, nie do szablonu

Analizujemy Twój rynek, konkurencję i cele – budujemy kampanię, która realnie odpowiada na potrzeby Twoich klientów i generuje sprzedaż, nie tylko ruch. Nie realizujemy kampanii z szablonu.

Dane, które prowadzą
do decyzji

Każdy krok w kampaniach Google Ads opieramy na danych. Dzięki integracji z Google Analytics, Tag Managerem i raportami w Looker Studio masz jasny wgląd w to, co działa i gdzie warto skalować działania.

Współpraca oparta na zaufaniu i skuteczności

 Nie jesteśmy kolejną agencją, która „coś tam klika”. Pracujesz z ekspertem, który myśli strategicznie, tak  jak przedsiębiorca – skupiamy się na Twoim wyniku, podchodzimy holistycznie do Twojego marketingu, a nie tylko wyklikujemy “coś” w panelu

Sprawdź najczęstsze pytania dotyczące Google Ads

To tutaj znajdziesz odpowiedzi na najważniejsze pytania, które pomogą Ci podjąć decyzję o współpracy z nami przy kampaniach Google Ads.

Zawsze stawiamy na transparentność i edukację klientów. Sprawdź, jak działają nasze kampanie Google Ads i co możesz dzięki nim osiągnąć.

marta-ads

Dlaczego warto inwestować w Google Ads?

Google Ads to jedno z najskuteczniejszych narzędzi performance marketingu. Pozwala na dotarcie do osób, które aktywnie szukają produktów lub usług, które oferujesz.
Możesz:

  • Zwiększyć sprzedaż i liczbę zapytań od klientów
  • Być widocznym dokładnie wtedy, gdy klient wpisuje frazę związaną z Twoją ofertą
  • Precyzyjnie zarządzać budżetem i mierzyć wyniki w czasie rzeczywistym
  • Docierać do klientów na różnych etapach ścieżki zakupowej (Google Search, GDN, YouTube, Discovery)

Efekty kampanii można zauważyć nawet w ciągu pierwszych dni od startu. Google Ads działa natychmiastowo – ale optymalizacja i skalowanie wyników to proces.
Pełny potencjał kampanii rozwija się zwykle po kilku tygodniach testów, dostrajania słów kluczowych, reklam, strategii i stawek

Koszt zależy od złożoności kampanii i zakresu działań. Rozliczamy się na podstawie pakietów godzinowych, dobranych indywidualnie.
Każdy pakiet obejmuje:

  • Strategię kampanii i dobór typów kampanii (Search, Performance Max, YouTube itd.)
  • Ustawienie i optymalizację kampanii
  • Testy A/B reklam tekstowych i graficznych
  • Analizę wyników i rekomendacje
  • Raporty i regularne spotkania ze specjalistą

 

📞 Skontaktuj się z nami, aby dobrać pakiet dostosowany do Twoich potrzeb.

Rekomendowany minimalny budżet to 2000 – 3000 zł miesięcznie, w zależności od branży, konkurencji i rodzaju kampanii.

W kampaniach e-commerce lub bardzo konkurencyjnych branżach wskazany jest wyższy budżet startowy.

W zależności od celu możesz:

  • Zwiększyć liczbę konwersji (sprzedaży, zapytań, telefonów)
  • Zbudować widoczność w wynikach wyszukiwania
  • Skutecznie dotrzeć do nowych klientów przez remarketing
  • Promować nowe produkty i usługi przez YouTube i Discovery Ads

Tak! Zapewniamy kompletne kreacje reklamowe – teksty, bannery i video (jeśli kampania tego wymaga). Wszystko dopasowane do strategii, grupy docelowej i celów kampanii.

Standardowo podpisujemy umowę na 3 miesiące – to czas potrzebny na przygotowanie, optymalizację i pierwsze realne efekty.

Po tym okresie współpraca może być kontynuowana na warunkach miesięcznych.

1 miesiąc kalendarzowy. Jeśli wypowiesz umowę np. 10 marca – kampanie prowadzimy do końca kwietnia.

Tak. Jako certyfikowany partner Google zapewniamy:

  • Integrację Google Ads z Google Analytics 4
  • Konfigurację konwersji i celów
  • Wdrożenie GTM, tagów i zdarzeń
  • Sprawdzenie poprawności danych

 

Posiadamy w zespole deweloperów co przyspiesza proces wdrożenia analityki. Dzięki temu kampanie są skutecznie optymalizowane i raportowane.

Tak audytujemy kampanie Google Ads.
Audyt to punkt wyjścia każdej współpracy.

Sprawdzamy:

  • Strukturę konta i kampanii
  • Ustawienia reklam i grup docelowych
  • Efektywność budżetu i kosztów konwersji
  • Ustawienia konwersji i integracje

 

ROAS / CPA / CTR i inne kluczowe wskaźniki
Po audycie dostajesz raport i jasne rekomendacje zmian.

Proces raportowania to interaktywne raportach Looker Studio, dostępnych 24/7.Oraz regularne spotkania  Co miesiąc lub częściej omawiamy dane, rekomendujemy zmiany i wyciągamy wnioski do dalszej optymalizacji.

Dlaczego warto z nami prowadzić Kampanie Google Ads?

Jesteśmy Certyfikowanym Partnerem Google

 Posiadamy aktualny  oficjalny status Partnera Google. Dzięki temu mamy dostęp do funkcji beta, specjalistycznego wsparcia i regularnych szkoleń. Twoje kampanie prowadzi zespół zweryfikowany przez Google. Status Partnera Google oznacza, że nasze działania są weryfikowane przez sam Google – regularnie przechodzimy egzaminy, spełniamy normy jakościowe i utrzymujemy wymagane wyniki kampanii.

Przejrzyste warunki współpracy

 Przed startem otrzymujesz od nas dokładny plan działań, budżet oraz strategię. Wiesz, co robimy, dlaczego to robimy i ile to kosztuje. Zero niespodzianek, pełna kontrola.

Umowy na Google Ads bez kruczków i pułapek

 Nasze umowy są krótkie, przejrzyste i bez haczyków. Nie stosujemy gwiazdek ani ukrytych zapisów. Współpracujemy po partnersku – jasno i uczciwie.

Kampanie Google Ads, które zarabiają – nie tylko się wyświetlają

Dla nas w kampaniach liczy się cel biznesowy każdego klienta i efekt jaki mamy osiągać. Skupiamy się na ROAS, konwersjach i realnym zwrocie z inwestycji. Kampania ma zarabiać, nie tylko generować ruch.  Nie interesują nas puste kliknięcia czy wyświetlenia.

Raporty Google Ads dostępne 24/7

Udostępniamy interaktywne raporty w Looker Studio – dostępne dla Ciebie 24/7. Dane są zintegrowane z Google Ads i Analytics, Raporty są interaktywne, klikalne i aktualne. Co miesiąc wspólnie je omawiamy i wyciągamy wnioski oraz tworzymy strategię na dalsze działania.

Praca z ekspertem, nie z opiekunem klienta

Od początku do końca współpracujesz z certyfikowanym specjalistą Google Ads. Żadnych pośredników, „handlowców” czy asystentów. Masz kontakt z osobą, która realnie prowadzi Twoją kampanię.

Na bieżąco z algorytmami Google

Regularnie bierzemy udział w szkoleniach i testujemy nowe rozwiązania. Śledzimy zmiany w systemie Google Ads, zanim staną się problemem.
Dzięki temu Twoje kampanie są zawsze o krok przed konkurencją.

Opinie klientów

Przeczytaj, co nasi zadowoleni klienci mają do powiedzenia o naszych usługach.

Zacznij swoją kampanię Google Ads

Skontaktuj się z nami i sprawdź jak możemy ja dla Ciebie rozwinąć 🚀

Proces współpracy przy kampaniach Google Ads

01

Onboarding i przygotowanie konta Google Ads

02

Strategia i start kampanii Google Ads

03

Stała optymalizacja i rozwój kampanii Google Ads

04

Raportowanie, komunikacja i dalszy rozwój

01

Onboarding i przygotowanie konta Google Ads

02

Strategia i start kampanii Google Ads

03

Stała optymalizacja i rozwój kampanii Google Ads

04

Raportowanie, komunikacja i dalszy rozwój

Kick Off kampanii Google Ads - poznaj szczegóły

Kick Off kampanii  Google Ads to warsztat, który pozwala zbudować skuteczną kampanię w Google . Podczas spotkania omawiamy wszystkie kluczowe elementy, które pozwolą nam precyzyjnie dobrać indywidualną strategię do Twojego biznesu i lepiej realizować założone cele kampanii

Poznanie zespołu projektowego i ustalenie komunikacji

  • przedstawienie specjalisty prowadzącego kampanię
  • omówienie kanału i trybu kontaktu (mail, Slack, Google Meet)
  • ustalenie częstotliwości raportowania i spotkań

 

Dzięki jasnej komunikacji i współpracy z dedykowanym specjalistą masz pewność, że wszystko jest pod kontrolą. Zyskujesz partnera do współpracy, który realnie rozumie Twój biznes i jest zawsze w gotowości

Omówienie celów biznesowych i marketingowych

  • określenie głównego celu kampanii: leady, sprzedaż, zapytania, ruch
  • ustalenie KPI (CPA, ROAS, koszt konwersji)
  • określenie priorytetów i oczekiwanych efektów w krótkim i długim terminie

 

Dzięki temu wiemy, dokąd zmierzamy i jak będziemy mierzyć sukces kampanii Google Ads. Liczy się realizacja założonych celów, a nie „robienie kampanii dla samej kampanii”.

 Zrozumienie oferty i wartości marki

  • omówienie usług/produktów, które będą promowane
  • wyróżniki na tle konkurencji (USP)
  • analiza mocnych stron, które warto podkreślić w kampanii
  •  

Reklama działa tylko wtedy, gdy trafia w sedno wartości Twojej oferty.
Wydobędziemy z Twojej marki to, co naprawdę przekonuje klientów do zakupu.

Analiza grupy docelowej i buyer person

  • określenie profilu idealnego klienta
  • najczęstsze pytania, obiekcje, potrzeby i punkty bólu
  • zachowania zakupowe (np. długość cyklu decyzyjnego, kanały styku)


Lepsze zrozumienie klienta = skuteczniejsze kampanie Google Ads i wyższy zwrot z inwestycji. Dzięki tej analizie Twoje reklamy Google Ads trafiają do właściwych osób z właściwym przekazem, w idealnym momencie.

Przegląd konkurencji i rynku

  • wspólne wskazanie głównych graczy i benchmarków
  • analiza obecności konkurencji w Google (jeśli już coś widać)
  • zidentyfikowanie nisz i szans na wyróżnienie

 

Znamy Twoich konkurentów  i potrafimy ich przeskoczyć. Dzięki temu nie tylko gonimy rynek, ale i tworzymy przewagę konkurencyjną.

Ustalenie treści reklamowych i materiałów wizualnych

  • kto dostarcza teksty i grafiki (klient vs agencja)
  • styl komunikacji, tone of voice, słowa zakazane i pożądane
  • omówienie dostępnych materiałów: landing page, grafiki, video


Spójna, przemyślana komunikacja to podstawa skutecznej kampanii Google Ads. Precyzyjnie zadbamy o to, by reklamy mówiły językiem Twojego klienta

Sprawdzenie stanu konta Google Ads i narzędzi analitycznych

  • dostęp do konta Google Ads, GA4, GTM
  • weryfikacja poprawności śledzenia konwersji i danych
  • ocena dotychczasowych kampanii (jeśli są)

Bez dobrze działającej analityki nie wiesz, co działa, a co przepala budżet.

Zadbamy, żeby Twoje kampanie Google Ads były mierzalne, a każda złotówka – rozliczalna.

Zaplanowanie harmonogramu działań i wdrożenia kampanii

  • omówienie etapów startu kampanii (audyt, strategia, pierwsze kampanie)

  • określenie daty startu, pierwszych podsumowań i kolejnych kroków

  • ustalenie odpowiedzialności po stronie klienta i agencji

Dzięki harmonogramowi masz pełen obraz tego, co się dzieje i kiedy. Zyskujesz poczucie kontroli i jasność działań – bez chaosu, bez niedomówień.

Zespół projektowy

Nasze strony to nie tylko kod, ale ludzie którzy a tym stoją.
Poznaj nasz zespół projektowy.

Dowiedz się więcej
 o kampanii Google Ads​

O czym się dowiesz z tego artykułu

Otrzymaj 1200zł zwrotu na reklamę w Google Ads za współpracę z nami!

Oferta promocyjna kierowana jest dla nowych użytkowników, wspópracujących z Agencją ze Statusem Partnera Google. Klient udziela agencji dostępu do konta przez podłączenie konta menadżera. Taki zabieg pozwoli Google zweryfikować współpracę na linii Klient – Agencja. Drugim wymogiem jest wydanie równowartości kwoty 1200zł na reklamę w pierwszych 60 dniach trwania kampanii. Jeśli powyższe warunki zostaną spełnione, klient otrzyma rekompensantę.

Kampanie Google Ads

Realizujemy skuteczne kampanie reklamowe prowadzące do realizacji celów Twojego biznesu. Podejmując współpracę poznajemy problemy i wyzwania naszych klientów, co umożliwia nam precyzyjne ustawienie kampanii, tak aby zmaksymalizować zwrot z inwestycji. Nasze doświadczenie we współpracy z klientami biznesowymi przekłada się na wysoką jakość obsługi i elastyczność w podejmowanych działaniach.

Jak pracujemy z naszymi partnerami biznesowymi?

  1. Przeanalizujemy Twój biznes

    Stawiamy na dopasowaną strategie i twarde dane, dlatego przed podjęciem współpracy wykonamy precyzyjną analizę Twojego biznesu.

  2. Przedstawimy Ci koncepcję

    Opracujemy skuteczny plan zgodny z filozofią Twojej firmy i przedstawimy Ci go w przystępnej formie.

  3. Doprecyzujemy cele i strategie

    Wspólnie dokonamy podsumowania i na bazie tego wdrożymy niezbędną korektę w opracowanej strategii.

  4. Wdrożymy kampanie

    Zbudujemy kampanie od postaw, biorąc pod uwagę specyfikę Twojej działalności i zdefiniowane założenia.

  5. Zoptymalizujemy i rozbudujemy reklamy

    Na bieżąco będziemy monitorować, optymalizować i rozbudowywać kampanie tak aby maksymalnie wykorzystać potencjał branży.

  6. Terminowo wyślemy raport dokumentujący nasze działania

    Zgodnie z ustalonym terminem wyślemy interaktywny raport pozwalający na analizę dotychczasowych działań i osiągniętych rezultatów.

Co zyskujesz powierzając nam prowadzenie Google Ads dla Twojej firmy?

Wiesz, że dobrze wydajesz budżet marketingowy

Posiadamy Status Partnera Google czyli wyróżnienie dla najbardziej skutecznych agencji. Znajdujemy się wśród nielicznych agencji, które spełniają standardy Google. Z nami możesz mieć pewność dobrze wydanego budżetu marketingoweg

Bezpłatnie konsultujesz z nami Twoją strategie

Oferujemy bezpłatne konsultacje przed rozpoczęciem współpracy. Zawsze dążymy do tego aby jak najlepiej poznać naszego klienta i jego cele. Dzięki temu precyzyjnie dopasowujemy ustawienia kampanii do charakterystyki prowadzonego biznesu.

Korzystasz z precyzyjnie dobranej strategii

Przeprowadzamy dokładną analizę strony / sklepu, słów kluczowych oraz wszystkich działań marketingowych aby dokładnie zdefiniować strategię.

Przyśpieszasz rozwój Twojej firmy

Docieramy naszą reklamą do wielu nowych użytkowników przez co rozpoznawalność Twojej marki wzrasta.

Dowiedz się więcej o kampaniach Google Ads

Wyróżnienie się w internecie jest z roku na rok coraz trudniejszym zadaniem. Ogromna konkurencja sprawia, że w natłoku reklam klient niekoniecznie zobaczy tę, na której Ci zależy. Rentowność biznesu można jednak poprawić dzięki kampanii Google Ads. W jaki sposób? Z tego artykułu dowiesz się, jak tworzyć skuteczne reklamy Google i jak zaplanować kampanię reklamową w internecie we współpracy z profesjonalistami z branży PPC.

Kampania Google Ads – co to jest?

Zbudowanie kampanii reklamowej przy pomocy Google Ads (dawniej Google AdWords) wymaga wyjaśnienia, czym w istocie jest to narzędzie. Służy ono do tworzenia reklam w wyszukiwarce, aplikacjach i usługach połączonych w sieci reklamowej Google. Dzięki temu możliwe jest pokazanie się za pomocą sponsorowanych linków w najpopularniejszej wyszukiwarce świata. W ramach sieci wyszukiwania reklama może pojawić się także w Google Play, mapach lub Google Shopping. Dobrym sposobem są także reklamy wideo w serwisie YouTube.

Oprócz tego reklamy tekstowe mogą być wyświetlane również na stronach firm współpracujących z Google. Status partnera Google posiadają takie portale, jak m.in. Gazeta.pl, Onet czy Interia. Przy odpowiednim targetowaniu możliwe jest zaprezentowanie tam oferty Twojej firmy i przekierowanie na jej stronę WWW.

Rodzaje kampanii Google Ads

Powyższe omówienie rodzajów internetowych kampanii marketingowych jest jedynie podstawowym przedstawieniem możliwości, jakie otrzymuje firma zlecająca reklamę. Każdej z nich warto przyjrzeć się bliżej, by poznać stojące za nimi mechanizmy promocji i szanse, jakie daje reklamodawcy.

Reklamy Google Ads/Kampania Search (w wyszukiwarce internetowej)

Kampanie reklamowe Google tego typu polegają na wyświetlaniu oferty firmy na górze lub dole wyników wyszukiwania. Na podstawie słów kluczowych i lokalizacji algorytm w wyszukiwarce Google decyduje, jaką reklamę wyświetlić. Internauta poszukujący informacji np. na temat klocków Lego nie będzie przecież zainteresowany firmą sprzedającą klocki hamulcowe, która wyświetli się tylko ze względu na słowo klocki.

Kampania produktowa PLA

Product Listing Ads to rodzaj reklamy korzystny dla sklepów internetowych. Pozwala na zaprezentowanie produktu wraz ze zdjęciem i ceną. Po kliknięciu pola internauta zostaje przekierowany na daną podstronę w sklepie. Reklamy Google Ads wyświetlają dane towary na podstawie słów kluczowych zawartych w opisie produktu.

Google Display Ads

Jest to prowadzenie kampanii przy pomocy banerów. Pojawiają się one na stronach w tekście artykułu lub w oknie filmu na YouTube. Reklama może przyjąć formę statyczną, tzn. wyświetlany może być jeden produkt lub usługa, albo też dynamiczną: oferta zostanie zaprezentowana na podstawie wcześniej wyszukiwanych haseł. Osobną podkategorią jest reklama w aplikacji mobilnej pokazywana na smartfonach i tabletach. Skuteczność reklam tego typu można zwiększyć dzięki CTA (Call to Action), czyli wezwaniu użytkownika do działania. Przykładami są przyciski Zamów teraz lub Pobierz.

Remarketing Google Ads

Wiele osób nie decyduje się od razu na skorzystanie z oferty firmy, której witrynę odwiedziło. Czasem chcą tylko sprawdzić dostępność produktu, porównać ofertę lub porzucają koszyk. Wówczas przydaje się remarketing, czyli wyświetlanie oferty niezależnie od tematyki strony WWW. Tego typu kampanie produktowe są metodą dotarcia zarówno do niedoszłych, jak i dawnych klientów.

Działania marketingowe polegają na skonfigurowaniu tagu w kodzie strony gromadzącego podstawowe lub określone dane o użytkownikach. Te drugie służą do personalizowania reklam. Opcjonalnie można też połączyć konto Google Analitycs zbierające dane o gościach strony i konto reklam Google Ads. Remarketing dzieli się na standardowy i dynamiczny. W tym pierwszym klientowi wyświetlają się różne oferty firmy. W drugim zaś reklamy są dopasowane tematycznie do tego, czego użytkownik szukał. Aby tak się stało, niezbędne będzie konto Google Merchant Center, do którego przesyła się dane o produktach. Dzięki temu system Google może przypisać ofertę do konkretnego użytkownika.

Reklama na YouTube

Stworzenie skutecznej kampanii Google Ads wymaga ustalenia grupy docelowej na podstawie wieku, płci, zainteresowań i lokalizacji. Niezbędne jest też stworzenie kategorii produktów lub usług. Do nich należy dobrać odpowiednie (pasujące i wykluczające) słowa kluczowe. Następnie pozostaje określenie wysokości środków przeznaczonych na marketing oraz form i miejsc wyświetlania reklamy. W trakcie trwania kampanii konieczna jest też analiza konwersji, czyli monitorowanie skuteczności działań.

Jak zrobić profesjonalną kampanię Google Ads?

Stworzenie skutecznej kampanii Google Ads wymaga ustalenia grupy docelowej na podstawie wieku, płci, zainteresowań i lokalizacji. Niezbędne jest też stworzenie kategorii produktów lub usług. Do nich należy dobrać odpowiednie (pasujące i wykluczające) słowa kluczowe. Następnie pozostaje określenie wysokości środków przeznaczonych na marketing oraz form i miejsc wyświetlania reklamy. W trakcie trwania kampanii konieczna jest też analiza konwersji, czyli monitorowanie skuteczności działań.

Jak dobrze ustawić kampanię Google AdWords?

Optymalizacji kampanii Google sprzyja stworzenie struktury kategorii oferowanych usług lub towarów. Strukturę tę najlepiej wyobrazić sobie jako rozgałęziające się drzewo. Pniem w tym przypadku będzie ogólna nazwa kategorii, np. Naprawa smartfonów. Dużą gałęzią – Naprawa smartfonów Samsung. Od niej odchodzi mniejsza gałązka, np. Naprawa Samsung Galaxy S20 itd. Każda kategoria tworzy grupy reklam, które pojawiają się w wynikach wyszukiwania.

Co to są słowa kluczowe – jak je dobrać?

Reklamy wyświetlają się na podstawie słów i fraz związanych z poszukiwanym zagadnieniem. Warto wybierać zarówno słowa ogólne, jak i bardziej szczegółowe frazy (long tail). W przypadku tych pierwszych należy pamiętać, by jednak nie były zbyt ogólne. Hasła takie jak np. komputer generują konwersje najniższe. Pożądane zainteresowanie wzbudzi dokładniejsze komputer HP. Nie warto przesadzać też w drugą stronę. Klient prędzej kliknie link, w którym pojawi się nazwa komputer HP Pavilion 14 cali niż komputer HP Pavilion 14 cali i5-8250U/8GB. Pomocą w stworzeniu odpowiednich fraz jest zagłębienie się w organicznych wynikach wyszukiwania w Google lub użycie planera słów kluczowych.

Typy dopasowania słów kluczowych

Skuteczność kampanii Google AdWords można kontrolować, dopasowując słowa kluczowe mniej lub bardziej precyzyjnie. Wyróżnia się cztery typy dopasowania: przybliżone, do wyrażenia, ścisłe i wykluczające. Pierwsze z nich pozwala na wyświetlanie reklamy po wpisaniu ogólnego zapytania, np. akcesoria damskie Łódź. Dopasowanie do wyrażenia wymaga użycia cudzysłowu, np. „akcesoria damskie Łódź”. Pozwala to na wyświetlenie reklamy osobom wpisującym rozbudowane frazy, np. gdzie kupić akcesoria damskie Łódź. Modyfikator +akcesoria damskie Łódź+ zawęża frazę do konkretnych słów, eliminując synonimy, takie jak dodatki. Dopasowanie ścisłe, czyli [akcesoria damskie Łódź] powoduje wyświetlenie reklamy Google AdWords targetowanej tylko na te słowa. Stosując -dodatki damskie Łódź, zapobiega się natomiast wyświetlaniu reklam po wpisaniu konkretnych słów. Niezależnie od typu dopasowania nie jest konieczne wprowadzanie słów kluczowych w odmianie, osobno w liczbie pojedynczej i mnogiej, synonimów oraz zapisanych błędnie.

Czym jest konwersja Google Ads i jakie są jej rodzaje?

Pojęcie konwersji w marketingu internetowym oznacza efekty działania reklamy. Jej zwiększenie następuje na skutek wykonania przez klienta konkretnych działań na stronie. Najważniejszym jest zakup produktu lub zamówienie usługi. Innymi przykładami są np. zapisanie się do newslettera, kontakt mailowy lub telefoniczny czy też założenie konta na platformie.

Kampania Google Ads lokalnie – będziesz widoczny, gdziekolwiek zechcesz

Ulepszać kampanie można poprzez dotarcie do klienta mieszkającego w pobliżu siedziby Twojej firmy. Po powiązaniu konta Google Ads z usługą Profil Firmy możliwe jest podanie lokalizacji miejsca działalności, dodanie reklam i ustalenie budżetu na kampanię. Reklama pojawi się zarówno w wyszukiwarce, jak i Mapach Google.

Zalety Google Ads

Prowadzenie kampanii Google Ads to świetny sposób dotarcia do klienta przy pełnej kontroli kosztów. Pojawiające się nad organicznymi wynikami wyszukiwania linki sponsorowane są pierwszym, co widzi internauta. Angażujące i trudne do przeoczenia są także pozostałe typy działań podejmowanych w zakresie Google Ads. Dzięki precyzyjnemu dobieraniu słów kluczowych możliwa jest optymalizacja kampanii pod grupę docelową. Wyświetlanie reklam Google AdWords świetnie uzupełnia pozycjonowanie stron, umożliwiając firmom maksymalizowanie zysków z tytułu prowadzonej działalności.

Dzięki Google Ads:

  1. zyskujesz reklamy graficzne, tekstowe i audiowizualne, które trafią do dokładnie wybranej grupy klientów;
  2. poprawiasz widoczność strony Twojej firmy;
  3. otrzymujesz pełną kontrolę nad budżetem kampanii…
  4. …i wgląd w efekty dzięki rozbudowanym statystykom.

Ile kosztuje kampania Google Ads?

Koszty kampanii Google różnią się w zależności od branży. Tam, gdzie konkurencja jest duża, zadowalające rezultaty wymagają większych nakładów. Niemniej marketing internetowy nie musi kosztować milionów. Efekty można bowiem zauważyć nawet po zainwestowaniu jedynie kilku tysięcy złotych.

Czy Google Ads jest opłacalne?

Wykorzystanie internetu w strategii kampanii reklamowej jest dziś podstawą udanego biznesu. Reklamą tekstową lub graficzną można zdobywać nowych klientów i przypominać o sobie starym. Z tego właśnie względu z linków sponsorowanych korzystają przedsiębiorstwa ze wszystkich branż: sklepy internetowe, lokale usługowe czy też serwisy internetowe.

Google Ads – czy warto korzystać?

Powyższe przykłady wskazują, że Google Ads warto wykorzystać do promocji swojego biznesu. Poniesione koszty są w zasięgu każdego przedsiębiorstwa – niezależnie od jego wielkości. Aby zmaksymalizować zyski, zarządzanie kampanią warto powierzyć specjalistom. Opracują oni indywidualną strategię dla Twojej firmy, zwiększając tym skuteczność działań.

Prowadzenie kampanii Google Ads

Profesjonalne kampanie Google pozwalają zwiększyć obroty firmy nawet o kilkadziesiąt procent. Osiągnięcie takich rezultatów wymaga znajomości mechanizmów rządzących wyświetlaniem treści w sieci reklamowej. Jednym z nich są aukcje reklam. Algorytmy Google na podstawie wyceny i dopasowania słów kluczowych tworzą ranking decydujący o tym, które reklamy zostaną wyświetlone. Nie jest to jednak prosty mechanizm typu „kto da więcej”. Kosztowna, lecz zarazem niepasująca do poszukiwanej przez internautę treść nie pojawi się na stronie.

Jeśli reklamy Twojej firmy nie są widoczne w wynikach wyszukiwania, warto sprawdzić wynik jakości na tle konkurencji w koncie AdWords. Jeśli treści dalej nie są widoczne, przydać się może audyt konta Google Ads przeprowadzony przez specjalistów prowadzących kampanie reklamowe w internecie. Firmą, która pomoże rozwinąć skrzydła Twojej działalności, jest Premium Digital

Dlaczego powinieneś wybrać Premium Digital do Google Ads?

Agencja SEO Premium Digital przeprowadziła kampanie Google Ads dla takich klientów, jak m.in. działająca na rynku cateringu dietetycznego Fit Marchewa, dystrybutor akcesoriów kosmetycznych Inter-Vion i dla organizatorów konferencji branżowej SEO Poland. Premium Digital to także indywidualne podejście do klienta, którego początkiem jest opracowanie strategii, następnie prowadzenie działań marketingowych i testowanie pomysłów w celu optymalizacji kampanii, a na koniec audyt AdWords. Co więcej, Premium Digital jest certyfikowanym partnerem Google – to gwarancja najwyższej jakości oferowanych usług.

Indywidualny dobór strategii kampanii PPC w Google

Prowadzenie kampanii rozpoczyna się od określenia celów działań marketingowych, docelowej grupy klientów, analizy konkurencji oraz stażu (a co za tym idzie rozpoznawalności) w danej branży. Określany jest też orientacyjny budżet na kampanie Google. Umożliwia to zaproponowanie działań adekwatnych do potrzeb działalności klienta.

Testowanie i optymalizacja w kampaniach Google Ads – droga do sukcesu

W prowadzeniu kampanii Google Ads istotne jest przygotowanie wielu wersji reklam umożliwiające sprawdzenie rezultatów. Niewykluczone, że z pozoru drobna zmiana, jaką może być np. umieszczenie w bardziej widocznym miejscu przycisku Kup teraz, przełoży się na zwiększenie konwersji. Także kolorystyka lub format reklamy może zwiększyć zyski firmy. Po przetestowaniu dokonuje się optymalizacji kampanii – czyli dobiera reklamy dające najlepszą konwersję.

Profesjonalne śledzenie i analiza wyników – przejrzyste raporty

Podczas współpracy z Premium Digital klient nie jest pozostawiony sam sobie. Audyt kampanii Google, czyli raporty efektywności kampanii, są dostępne zarówno dla osób prowadzących kampanię, jak i samego klienta. Audyt Google Ads umożliwia śledzenie wyników i doskonalenie podjętych działań.

Certyfikowani specjaliści

O tym, że warto zaufać Premium Digital, świadczą certyfikaty Google. Są one przyznawane jedynie tym agencjom SEO, które spełnią wyśrubowane normy. Pod uwagę brane są takie czynniki, jak np. wiedza z zakresu Google Ads oraz wysokość budżetu przeznaczanego na kampanię w stosunku do osiągniętych rezultatów. Certyfikat Google Partners to także przepustka do unikalnych szkoleń dla pracowników oraz pierwszeństwo dostępu do nowych rozwiązań opracowanych przez Google.

 

Poznaj możliwości rozwoju Twojego biznesu w internecie

Pozyskuj wartosciowy ruch z wyszukiwarki.
Podaj adres swojej strony internetowej, a skontaktujemy się z Tobą ciągu 48h, w sprawie analizy Twojego biznesu i dopasowania strategii.

Zacznij swoją kampanię Google Ads

Skontaktuj się z nami i sprawdź jak możemy ja dla Ciebie rozwinąć 🚀