Email marketing

 

Wykorzystaj nasze bazy do wysyłki swoich maili

 

Dotrzyj do setek tysięcy nowych klientów


Zapytaj o ofertę

Email marketing do naszych baz mailingowych

Jeśli szukasz skutecznej metody do promocji swojej firmy, warto rozważyć e-mail marketing. Jest to bardzo tradycyjna i przez wielu bagatelizowana jednak wciąż jedna z najskuteczniejszych form reklamy, która pozwala dotrzeć bezpośrednio do potencjalnych klientów za pomocą wiadomości e-mail.

E-mail marketing polega na wysyłaniu do wybranej grupy odbiorców wiadomości zawierających treści reklamowe lub informacyjne. Może być stosowany zarówno w celu promocji nowych produktów lub usług, jak i budowania lojalności klientów poprzez przypomnienie o istnieniu firmy i jej ofercie.

Aby skutecznie wykorzystać e-mail marketing, należy stworzyć atrakcyjny i interesujący newsletter, a także zadbać o jego odpowiednią dystrybucję.

Posiadamy wysokiej jakości bazy adresowe pozwalające na precyzyjne targetowanie odbiorców. Korzystamy z zaawansowanych narzędzi do wysyłki, które pozwalają nam unikać filtrów antyspamowych i docierać do skrzynek odbiorczych najbardziej wymagających dostawców usług pocztowych. Świadczymy kompleksowe usługi marketingowe za pośrednictwem e-mail marketingu na rynku Polskim, pomagając naszym klientom rozwijać ich biznesy. Nasze zasoby spełniają wymagania prawne, w tym przepisy RODO. Prowadzimy kampanie w modelach CPM, CPC, CPL oraz hybrydach, dzięki naszym przetestowanym metodom wysyłki i optymalizacji nasze kampanie cechują się wyjątkową skutecznością.

Dystrybucja jednak jest tu najważniejsza, aby dotrzeć do odpowiedniego grona ludzi i aby, grupa docelowa potencjalnych klientów ten mailing zauważyła i chciała otworzyć. Dlatego jako Premium Digital oferujemy kampanie mailingowe w modelu:

  • CPC - cost per click - płacisz tylko za to kiedy ktoś w mailu się kliknie w podany link
  • CPA -
  • CPL - 
  • CPS - 

Oferujemy również doradztwo w zakresie e-mail marketingu, dzięki którym nauczysz się skutecznie promować swoją firmę za pomocą tej formy reklamy.

Skontaktuj się z nami, a chętnie przedstawimy Ci szczegóły naszej oferty i pomożemy wybrać najlepszy model rozwiązanie dla Twoich potrzeb.

Czym jest email marketing?

Email marketing to potężne narzędzie, które może być wykorzystane do dotarcia do szerokiego grona potencjalnych klientów i utrzymania ich zaangażowania z Twoją marką. Pozwala on na wysyłanie ukierunkowanych i spersonalizowanych wiadomości do subskrybentów i jest skutecznym sposobem na budowanie z nimi relacji. Email marketing jest niedrogim i skutecznym sposobem na promocję Twojej firmy, może pomóc Ci w generowaniu leadów, budowaniu zaufania i zwiększaniu sprzedaży. Jednak, jak w przypadku każdej strategii marketingowej, istnieją pewne wyzwania i potencjalne pułapki związane z e-mail marketingiem, o których powinieneś wiedzieć. Czytaj dalej a dowiesz się więcej na temat korzyści i wyzwań oraz szczegółów dotyczących email marketingu, abyś mógł jak najlepiej wykorzystać to potężne narzędzie i możliwości jakie oferujemy dzięki naszym bazom.

Najważniejsze informację o email marketingu

E-mail jest jednym z najważniejszych kanałów marketingowych. Wykorzystywany jest do budowania relacji z obecnymi klientami oraz do pozyskiwania nowych klientów. Email marketing może być używany do marketingu wielu różnych produktów i usług. Email marketing to nie tylko wysyłanie newsletterów. Jest to strategiczny sposób na zaangażowanie klientów i może być wykorzystywany do wysyłania rabatów, sprzedaży produktów lub prośby o opinie. Według badań, średni wskaźnik otwarcia dla kampanii email marketingowych wynosi około 35%. Średni współczynnik klikalności wynosi mniej niż 2%.

Najważniejszą rzeczą do zapamiętania w email marketingu jest to, że nie chodzi o wysyłanie jednego masowego maila. Chodzi o to, aby regularnie docierać do swoich klientów i potencjalnych klientów i skłonić ich do angażowania się w działania Twojej marki. Email marketing może być skuteczny, jeśli jest zrobiony poprawnie. Może budować relacje, generować leady i zwiększać sprzedaż. ## Czym jest email marketing?

Email marketing to proces wysyłania newsletterów, reklam, ofert specjalnych lub innych informacji handlowych do Twoich klientów lub potencjalnych klientów za pomocą poczty elektronicznej. Jest to świetny sposób na pozostanie w kontakcie z klientami, wprowadzenie nowych produktów lub usług oraz budowanie lojalności. Niektóre firmy wysyłają e-maile do swoich klientów regularnie, podczas gdy inne wysyłają je tylko podczas specjalnych okazji, takich jak początek nowego roku. Chociaż email marketing istnieje od dziesięcioleci, to nadal jest to jeden z najbardziej efektywnych sposobów na utrzymanie marki w oczach klientów i przyciągnięcie nowych.

Jeśli zrobione poprawnie, e-mail marketing może być cennym atutem dla każdej firmy. Jest to narzędzie niskokosztowe, łatwe do skonfigurowania i utrzymania, które można dostosować do każdej grupy odbiorców. Jest to również świetny sposób na zwiększenie lojalności klientów, pokazując im, że doceniasz ich biznes poprzez informowanie ich o najnowszych produktach i usługach oraz dziękując im za ich lojalność. ## Korzyści z email marketingu

Email marketing jest niedrogim sposobem na budowanie swojej marki i zwiększanie sprzedaży. Ma niski koszt za pozyskanie w porównaniu z innymi kanałami marketingowymi, takimi jak optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, media społecznościowe czy płatne reklamy.

  • Zasięg - Email jest jednym z najczęściej używanych kanałów marketingu cyfrowego. Według raportu Statistics Brain, 75% ludzi posiada osobiste konta e-mail. Dzięki temu email marketing jest dostępny dla każdego.
  • Częstotliwość - Email marketing może być używany do wysyłania regularnych aktualizacji, informacji o nowych produktach, ofert specjalnych lub do zatrzymania klienta. Możesz również wykorzystać email marketing do wysyłania jednorazowych komunikatów, takich jak newslettery czy aktualizacje.
  • Personalizacja - Kiedy wysyłasz aktualizacje e-mail do swoich klientów, możesz zawrzeć ich imię w wiadomości. To sprawia, że e-mail jest bardziej osobisty i odpowiedni dla danego klienta.
  • Łatwość śledzenia - Możesz śledzić liczbę kliknięć na linki w wiadomościach e-mail, które strony odwiedzają Twoi klienci, jak wielu klientów klika na Twoje linki, a także wskaźnik sukcesu Twoich kampanii e-mail marketingowych. Te dane mogą pomóc Ci w ulepszeniu Twoich działań email marketingowych.
  • Świadomość marki - Email marketing jest dobrym sposobem na zwiększenie świadomości marki. Może pomóc Ci w dotarciu do szerokiego grona potencjalnych klientów przy zachowaniu spójności marki.
  • Utrzymanie klienta - Email marketing jest świetnym sposobem na informowanie klientów o nowych produktach, ofertach specjalnych lub usługach oraz zachęcanie do ponownych zakupów.
pozycjonowanie

Wyzwania związane z email marketingiem

W przeciwieństwie do innych kanałów marketingowych, email marketing ma skończoną żywotność. Kiedy klienci zapisują się na email marketing, oczekują, że będą otrzymywać e-maile z regularnością. Nie chcą być spamowani mailami, więc wiele osób zapisało się do filtrów antyspamowych, które automatycznie wysyłają maile od nieznanych nadawców do folderu spam. - Niektórzy ludzie nie chcą otrzymywać żadnych maili. Jeśli są zainteresowani Twoim produktem, ale nie chcą, aby kontaktowano się z nimi za pośrednictwem poczty elektronicznej, mogą zapisać się na Twój email marketing, ale wybrać opcję "brak emaila". Oznacza to, że nie możesz wysyłać im maili. - Email marketing jest często wysyłany o ustalonej porze każdego dnia, więc łatwo jest zapomnieć o wysłaniu wiadomości. Jeśli zapomnisz o wysyłaniu maili, możesz zirytować swoich klientów. - Łatwo jest wysłać zbyt wiele maili. Jeśli wyślesz zbyt wiele maili, może to zirytować twoich klientów. - Śledzenie współczynnika otwarć i kliknięć może być trudne. Jest to szczególnie prawdziwe, jeśli używasz darmowej usługi e-mail marketingu.

pozycjonowanie

Tworzenie efektywnej strategii email marketingowej

Jeśli chcesz, aby Twoja strategia email marketingowa odniosła sukces, musisz ją zaplanować. Oto kilka kroków do stworzenia skutecznej strategii email marketingowej: - Poznaj swoich odbiorców - Aby stworzyć skuteczną strategię email marketingową, musisz znać swoich odbiorców. Jeśli chcesz sprzedawać narzędzia ogrodnicze, powinieneś wiedzieć, kim są Twoi klienci. Powinieneś znać ich przedział wiekowy, sposób, w jaki wolą, aby się z nimi kontaktować, oraz ich zainteresowania ogrodnicze. Możesz użyć tych informacji, aby stworzyć bardziej odpowiednie e-maile. - Stwórz kalendarz marketingowy - Jeśli chcesz zwiększyć swoje wysiłki w zakresie e-mail marketingu, musisz mieć kalendarz marketingowy. Najpierw zdecyduj, jak często chcesz wysyłać e-maile do swoich klientów. Niektóre firmy wysyłają emaile co tydzień, a inne co dwa tygodnie. Następnie zdecyduj, kiedy chcesz wysłać swoje e-maile. Wysyłanie ich w weekendy może być najlepsze, ponieważ wiele firm jest zamkniętych w weekendy, więc klienci don-t mają inną opcję na zakupy. Można również wysłać je w ciągu tygodnia, ale uniknąć wysyłania ich w poniedziałki, jak wiele osób ma do czynienia z poniedziałek bluesa i nie chcą być kłopotliwe. - Zdecyduj, co będą zawierać Twoje e-maile - Możesz wysyłać krótkie e-maile, takie jak "dziękuję", lub długie e-maile, które zawierają aktualizacje produktów, sprzedaż lub inne ważne informacje. - Zastanów się, jak chcesz wysyłać swoje e-maile - Czy będziesz je wysyłać z firmowego adresu e-mail, czy też skorzystasz z darmowej usługi email marketingowej? Jeśli zdecydujesz się skorzystać z darmowej usługi email marketingowej, będziesz musiał zdecydować, która z nich jest dla Ciebie najlepsza.

pozycjonowanie

Wskazówki dotyczące sukcesu w email marketingu

  • Zachowaj prostotę - Nie próbuj upychać zbyt wielu informacji w swoich emailach. Nie chcesz, aby Twoje maile były przytłaczające. Zamiast tego, utrzymuj swoje emaile krótkie i proste. Umieść najważniejsze informacje na górze maila, aby klienci szybciej je zobaczyli.
  • Testuj różne linie tematyczne - Powinieneś również testować różne linie tematyczne. Nie wprowadzaj jednak zbyt wielu zmian. Jeśli będziesz zmieniał linie tematyczne zbyt często, klienci będą zdezorientowani. Nie będą wiedzieli kiedy spodziewać się Twoich maili, ponieważ nie będą wiedzieli co oznaczają linie tematyczne.
  • Upewnij się, że Twoje e-maile pochodzą z Twojej firmy - Aby zbudować zaufanie ze swoimi klientami, powinieneś upewnić się, że Twoje e-maile pochodzą z Twojej firmy, a nie z darmowej usługi email marketingowej. Możesz to zrobić, ustawiając adres e-mail z nazwą swojej domeny.
  • Bądź ostrożny ze swoimi wychodzącymi mailami - Powinieneś również być ostrożny ze swoimi wychodzącymi mailami. Ogólnie rzecz biorąc, kampanie email marketingowe są dozwolone w ramach CAN-SPAM (the Controlling the Assault of Non-Solicited Pornography and Marketing Act). Jeśli jednak wysyłasz e-maile do dużej liczby osób lub jeśli Twoje e-maile mają charakter komercyjny (oferują towary lub usługi na sprzedaż), musisz przestrzegać prawa. Powinieneś również uważać na swoje e-maile, jeśli wysyłasz je do osób, które poprosiły o nienawiązywanie z nimi kontaktu.
pozycjonowanie

Metryki email marketingu

Główną metryką używaną do pomiaru zaangażowania w email marketingu jest open rate. Jest to procent subskrybentów, którzy otwierają Twoje emaile i przeglądają ich treść, i jest on często używany do pomiaru efektywności Twoich kampanii. Inne metryki, które mogą być przydatne do śledzenia to współczynnik klikalności (procent subskrybentów, którzy klikają na jeden z linków w emailu) oraz współczynnik click-to-open (procent subskrybentów, którzy klikają, a następnie otwierają cały email). Ważne jest, aby śledzić te metryki, aby móc z czasem udoskonalać swoją strategię email marketingową. Możesz to zrobić testując różne linie tematyczne, pory dnia, w których wysyłasz wiadomości oraz inne elementy swojej strategii email marketingowej. Ustalenie, które aspekty Twojej strategii wymagają poprawy, a następnie wprowadzenie odpowiednich zmian, pomoże Ci z czasem generować wyższe wskaźniki zaangażowania w Twoje emaile.

pozycjonowanie

Najlepsze praktyki email marketingu

Aby Twoje działania email marketingowe były efektywne, powinieneś stosować się do poniższych najlepszych praktyk: - Bądź spójny ze swoim przekazem - Twoi subskrybenci powinni być w stanie rozpoznać Twoje emaile i wiedzieć, czego się po nich spodziewać. Spójność z brandingiem i tonem może pomóc w zapewnieniu sukcesu Twoich emaili. - Bądź na czasie - Czas również odgrywa rolę w sukcesie kampanii email marketingowych. Niektóre branże, takie jak e-commerce, najlepiej sprawdzają się, wysyłając e-maile w określonych porach roku. Inne, jak np. usługi finansowe, powinny unikać wysyłania maili w weekendy, święta i w innych porach, kiedy ludzie mogą być mniej skłonni do angażowania się w maile. - Uważaj na opt-in - Twoi subskrybenci powinni dobrowolnie wyrazić zgodę na otrzymywanie twoich e-maili. Oznacza to, że powinieneś zbierać ich e-maile tylko poprzez proces opt-in lub sign-up, a nie poprzez proces opt-out. Prosząc ludzi o zapisanie się na Twoje emaile, jasno określ, na co się zapisują i upewnij się, że rozumieją, że mają wybór w tej sprawie. - Ułatwiaj rezygnację z subskrypcji - Chociaż email marketing jest potężnym narzędziem, może być również źródłem frustracji dla subskrybentów, którzy są zmęczeni otrzymywaniem Twoich wiadomości. Może to być szczególnie prawdziwe, jeśli nie masz jasnego powodu, aby skontaktować się z nimi w pierwszej kolejności. Ułatw swoim subskrybentom rezygnację z otrzymywania Twoich e-maili, umieszczając link "unsubscribe" na dole każdej wiadomości. - Unikaj wysyłania spamu - Ustawa CAN-SPAM określa, co stanowi legalny e-mail marketing w Stanach Zjednoczonych. Ważne jest, aby przestrzegać tych zasad, aby nie wpaść w kategorię "spamu". Oznacza to, że powinieneś mieć jasny i oczywisty powód, aby skontaktować się ze swoimi subskrybentami i nie wysyłać zbyt wielu e-maili w krótkim okresie czasu.


 

    Interesuje mnie

    Imię

    Telefon

    Treść wiadomości

    Adres e-mail

    Zapoznałem się i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z polityką prywatności

    Zaakceptuj zgodę na wykorzystanie ciasteczek
    aby wysłać zapytanie

     
    Spokojnie, nie wysyłamy spamu i nie
    dzwonimy o 6 rano.

      Interesuje mnie

      Imię

      Telefon

      Nazwa

      Adres e-mail

      Zapoznałem się i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z polityką prywatności

      Zaakceptuj zgodę na wykorzystanie ciasteczek
      aby wysłać zapytanie

      Spokojnie, nie wysyłąmy spamu i nie
      dzwonimy o 6 rano.