Audyt Google Ads

Wykorzystaj pełny potencjał kampanii reklamowych w Google

Popraw skuteczność i zwiększ zyski

Dlaczego warto zlecić audyt Google Ads?

  • aby uniknąć przepalania budżetu,
  • aby wycisnąć więcej z kampanii,
  • aby skontrolować specjalistę, który zajmuje się Twoją kampanią.

Co Twoja firma zyska dzięki audytowi Google Ads?

Bezplatna wycena

Oszczędność pieniędzy

Wiemy, że sklep internetowy, wymaga mierzenia innych danych niż landing page generujący leady. Dlatego każde nasze wdrożenie poprzedzone jest analizą biznesową. Dzięki temu możemy dopasować metryki pomiarowe indywidualnie dla Twojej organizacji.
Kazda strona jest

Wyższe zarobki

Odpowiednio dobierzemy konfigurację Google Analytics, tak aby umożliwić Ci obserwację realizacji celów. Monitorowanie w czasie rzeczywistym może przełożyć się na podejmowanie trafnych decyzji, bazujących na pozyskanych metrykach.
Monitorowanie

Wyższy ROAS

Analiza procesów w organizacji opierająca się na błędnie zbieranych danych nie ma sensu. Tylko wiarygodne dane zapewnią Ci możliwość podejmowania trafnych decyzji. Poprawne, rzetelne i dobre jakościowo dane to fundament każdej pragnącej rozwoju organizacji. Wiedza o metrykach, które są śledzone w GA4 może przyczynić się do zwielokrotnienia zysków Twojej organizacji.
Łatwa obsluga

Więcej klientów

Brak wdrożonego trybu uzyskiwania zgody w przypadku prowadzenia działań reklamowych lub gromadzenia danych może wiązać się z wysokimi karami. Problem może występować również w przypadku gdy będziemy chcieli prowadzić działania reklamowe, ponieważ Google może blokować reklamodawców, którzy nie posiadają wdrożonego trybu uzyskiwania zgody.

Prowadzisz działania reklamowe w Google Ads?

Sprawdź ile możesz zaoszczędzić!

Na czym polega audyt Google Ads?

cyfra-1

Analiza konta i kampanii

- zarządzanie budżetem, - modelowanie atrybucji, - cele reklamowe, - konwersje, - połączone konta, - dostępy do konta, - historia zmian.
cyfra-2

Analiza słów kluczowych

- wyszukiwane słowa kluczowe, - wykluczające słowa kluczowe, - wyszukiwane hasła, - dopasowanie słów kluczowych, - wynik jakości.
cyfra-3

Analiza reklam i rozszerzeń

- wykorzystywane rozszerzenia, - ograniczenia reklam, - ilość reklam, - jakość reklam, - typy reklam.
cyfra-4

Analiza miejsc docelowych

- odbiorcy, - targetowanie, - harmonogram wyświetleń, - lokalizacja, - język.
cyfra-5

Analytics, Google Tag Manager

- wdrożone tagi, - ustawienia Google Tag Managera, - ustawienia rozszerzonego ecommerce, - działania główne i pomocnicze.
cyfra-6

Cookie consent mode

- tryb uzyskiwania zgody, - kontrola tagów zgodnie z wybraną opcją udostępniania danych.

Czas trwania i koszt audytu Google Ads

Zarówno czas trwania jak i koszt audytu zależne są od stopnia rozbudowania i skomplikowania kampanii. Im bardziej rozbudowane konto tym bardziej oba parametry się zwiększą.

zegar2

Czas wykonania audytu

Czas wykonania audyt zazwyczaj wynosi 3-5 dni
sklepy

Koszt audytu

Koszt wdrożenia zaczyna się od 1800zł
 
 

    Interesuje mnie

    Imię

    Telefon

    Nazwa

    Adres e-mail

    Zapoznałem się i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z polityką prywatności

    Zaakceptuj zgodę na wykorzystanie ciasteczek
    aby wysłać zapytanie

     
    Spokojnie, nie wysyłamy spamu i nie
    dzwonimy o 6 rano.