Strona internetowa cena – “ile kosztuje strona internetowa?” to jedne z najczęstszych pytań w Google, jakie agencje interaktywne otrzymują od swoich klientów. Kilkaset złotych, czy raczej kilka tysięcy? Nie ma tutaj jednoznacznej odpowiedzi. Cena potrafi diametralnie różnić się w zależności od stopnia jej skomplikowania, czasu realizacji i wielu innych ważnych czynników. Czy warto w nią inwestować? Czy to się opłaca? Jeśli nadal wahasz się co do tego, ten artykuł jest dla Ciebie!
Obecnie strona internetowa kosztuje od 1000 – 5000 zł netto. Taką cenę średnio trzeba zapłacić za stronę i jest ona zależna od wielu czynników. Bardzije rozbudowana strona jednak może kosztować do 5000 wzwyż, bez górnej granicy.
W dzisiejszych czasach strona internetowa pełni o wiele więcej istotnych funkcji niż tylko sprzedaż i reklama. To wizytówka Twojej działalności, solidny fundament do budowania wizerunku marki oraz świetny sposób, aby ułatwić kontakt z klientem. Strony i sklepy internetowe generują dla ich właścicieli ogromne zyski, oczywiście pod warunkiem, że działają dobrze. Dlatego tak ważne jest, aby nadmiernie nie oszczędzać na stronie www.
Jeżeli jesteś właścicielem firmy, zdecydowanie powinieneś zainwestować w profesjonalną wizytówkę lub ofertę w internecie. W przypadku, gdy dopiero zaczynasz prowadzić swój własny biznes, założenie strony www także powinno być jednym z pierwszych działań, jakie podejmiesz. Dlaczego to tak ważne? Dlaczego strona internetowa jest niezbędnym krokiem dla przedsiębiorców? Nie czarujmy się – nie od dziś wiadomo, że pierwsze wrażenie ma ogromny wpływ na późniejsze postrzeganie danej rzeczy. To bardzo istotne, zwłaszcza w sprzedaży. Nie inaczej jest w przypadku strony internetowej. Pamiętaj – Twoja strona to także Twoja wizytówka. Inwestuj w nią, dopilnuj aby była dopracowana i zachęcała potencjalnych klientów. Po prostu zadbaj o to, aby pokazać się z jak najlepszej, profesjonalnej strony!
To, ile kosztuje strona internetowa stanie się drugorzędne w porównaniu do tego, ile zysków przyniesie Twojej firmie! Pamiętaj, że dobra jakość jest w cenie, a dzięki stronie internetowej, która będzie atrakcyjna dla internautów możesz bardzo wiele zarobić. Pomyśl tylko o korzyściach, takich jak:
Jeżeli Twoja strona jest przestarzała, nieatrakcyjna wizualnie i niespójna, nic dziwnego, że nie generuje żadnego ruchu. To samo dzieje się, gdy w nią nie inwestujesz! Czy wiesz już, co powinieneś teraz zrobić?
Wszyscy doskonale wiedzą, jak ważne jest pierwsze wrażenie. Nie inaczej jest w przypadku stron internetowych. Wejście na stronę to pierwszy krok, jaki internauta podejmuje, aby bliżej poznać Twoją firmę. To od tego jak się zaprezentujesz zależy, czy dana osoba stanie się Twoim klientem. Tutaj nie ma drugiej szansy – musisz jak najlepiej wykorzystać krótki moment, w którym ktoś decyduje, czy zostanie na stronie, czy będzie scrollować i szukać dalej.
Jak skutecznie zwrócić uwagę i umieć ją zatrzymać? Właśnie tym zajmują się profesjonalne agencje interaktywne – podejmują szereg działań, który ma na celu zaintrygowanie potencjalnego klienta. Ma tutaj znaczenie zarówno wizualna, jak i merytoryczna warstwa strony. Dobry design zawsze przyciąga. Zadbaj o to, aby strona była spójna i czytelna, a Twoja oferta dobrze widoczna. موقع مراهنات المباريات Często zdarza się, że strony zaprojektowane są tak, że internautom ciężko się po nich poruszać, nie mogą znaleźć tego, czego szukają i szybko rezygnują. Inwestując w profesjonalną stronę i wartościowe teksty nie będziesz musiał się obawiać, że stracisz szansę na zainteresowanie internauty.
Pierwsze wrażenie jest też ważne dla tak zwanych robotów Google. Odpowiadają one za przeglądanie oraz indeksowanie stron internetowych. Jeżeli strona jest poprawnie skonstruowana i dostosowana do wymagań przeglądarki, będzie lepiej widoczna i pojawi się wyżej w wynikach wyszukiwarki. Jest wiele sposobów, by ułatwić robotom jej odszukanie, można np. stworzyć mapę strony albo zastosować linkowanie zewnętrzne.
Profesjonalna strona to wynik pracy specjalistów od marketingu, SEO, projektowania stron, grafików, copywriterów i wielu innych osób. Bardzo wiele czynników ma wpływ na jej prawidłowe funkcjonowanie, wygląd i zawartość. Jeżeli jesteś osobą, która nie ma nic wspólnego z tworzeniem stron, możesz nawet nie zdawać sobie z tego sprawy.
Strona internetowa zbudowana na porządnych, solidnych fundamentach zapewni zdecydowanie więcej korzyści jej właścicielowi. Dlatego tak ważne jest, aby zatrudnić profesjonalną agencję interaktywną, która nie zaniedba podstaw i zadba także o to, co nie jest widoczne na pierwszy rzut oka. To naturalnie wiąże się z większymi kosztami. Zastanów się jednak – czy na pewno stać Cię na tanie robienie strony? Wiąże się to z ryzykiem i problemami, których przecież można uniknąć.
Od czego zależy, ile kosztuje strona internetowa? Jest to uwarunkowane wieloma czynnikami. Na przykład możesz ciąć koszty i sam zrobić swoją stronę internetową. Możesz też zlecić ją komuś, kto dopiero się uczy i zamiast 5000 zł zapłacić 500. Czy warto? To oczywiście zależy od Twoich oczekiwań – strona za 500 zł prawdopodobnie ich nie spełni.
Interesuje Cię profesjonalna i nowoczesna strona internetowa? Niezależnie od tego, czy zatrudnisz freelancera, czy agencję interaktywną, koszt strony będzie wypadkową czynników, takich jak:
W przypadku wyceny stron największą rolę odgrywają właśnie te czynniki. Jeśli interesuje Cię prawidłowo wykonana i zoptymalizowana strona internetowa, cena na którą powinieneś się przygotować to ok 2000 – 4000 zł. Natomiast gdy zdecydujesz się na bardziej skomplikowane zlecenie niż standardowa witryna. Są to najczęściej stawki od 3000 zł wzwyż. Generalizując nie ma górnej wartości cenowej w przypadku tworzenia stron www wszystko zależy od pomysłowości i złożoności funkcjonalności projektu.
W wycenie każdy szczegół ma znaczenie. Każda dodatkowa funkcja kosztuje, dlatego warto dokładnie zastanowić się, czego oczekujemy od naszej strony i do czego ma nam służyć. Trzeba mieć na uwadze, że istnieje szereg działań oferowanych przez wykonawców stron, które realnie wpływają na widoczność i odbiór witryny. Warto z nich korzystać! Agencje, które zajmują się tworzeniem stron najczęściej oferują:
Interesuje Cię profesjonalna strona internetowa? Cena będzie zależna od tego, jak bardzo ją rozbudujesz, czy zatrudnisz profesjonalnego grafika i copywritera, a także czy zdecydujesz się na optymalizację i póżniej na pozycjonowanie ewentualnie dodanie sklepu internetowego. Wygodnym rozwiązaniem jest zatrudnienie agencji, która zajmie się każdym aspektem kreowania Twojej strony – od zaplanowania i wykonania grafik po dostarczenie treści zoptymalizowanych pod SEO. Jako Premium Digital oferujemy takie kompleksowe usługi, dzięki czemu masz pewność, że działasz na każdym polu, aby zdobyć i utrzymać potencjalnego klienta.
Wysoki koszt wykonania strony internetowej to najczęstsza obawa osób, które chcą zacząć działać w Internecie. Niewiele z nich zdaje sobie jednak sprawę z tego, że cena strony jest adekwatna do jej wykonania, a inwestycja w nią może się wielokrotnie zwrócić. Ile kosztuje stworzenie strony www, która będzie solidnym fundamentem działań marketingowych Twojej firmy? To oczywiście zależy od wielu czynników – tych widocznych na pierwszy rzut oka i tych, o których istnieniu niektórzy nie zdają sobie nawet sprawy. Można mieć stronę już za 500 zł, jednak trzeba się zastanowić, czy jej jakość spełni nasze oczekiwania. Cena strony internetowej jest adekwatna do jej jakości, a jak wiadomo, “najważniejsze jest niewidoczne dla oczu”.
Jeżeli wiesz już, że strona albo sklep internetowy będzie ważnym elementem Twojego biznesu, oszczędność na ich realizacji byłaby niepotrzebnym ryzykiem. Pamiętaj, że działania u podstaw rzutują na to jak będziesz widoczny w wynikach wyszukiwania Google oraz na jaką skalę będziesz mógł promować markę i sprzedawać produkt lub usługę. Zlecając stworzenie strony lub sklepu internetowego profesjonalnej agencji interaktywnej można zminimalizować, a nawet całkowicie wykluczyć, niepowodzenia związane z działaniem strony. Często klienci, którzy podejmują się stworzenia strony na własną rękę mogą przedobrzyć i wprowadzić zmiany, które potem bardzo trudno odwrócić.
Jako agencja interaktywna, Premium Digital ma ma możliwość opierania budowy strony o dane z systemów analitycznych. Inaczej nazywamy to budowaniem w oparciu o model data driven. Dlaczego to takie ważne?
Pozyskujemy dane systemów do analizy wyszukań użytkowników w Google takich np jak Senuto. Dzięki temu możemy opracować odpowiednią architekturę strony i dobrać słowa kluczowe pod optymalizację. Następnie dzięki temu możemy przygotować zoptymalizwoane pod wyszukiwarkę Google treści. Wynikiem tego jest strona, która ma wiele większą wartość i na starcie zajmuje lepsze pozycję w wyszukiwarce. Do tego odpowiednio zaplanowana struktura strony zapewnia lepszą konwersję. Oznacza to, że potencjalny klient, który odwiedzi stronę, wykona ważną dla Ciebie czynność tak, jak zostało to przez Ciebie zaplanowane. Tak zwany marketing behawioralny to kluczowy element, aby uzyskać zadowalającą konwersję. -możesz badać zachowania osób na stronie, aby potem dostosowywać ją do nich.
Uważasz, że strona internetowa nie jest potrzebna Twojej firmie? Jeżeli jesteś o tym przekonany, to rzeczywiście odłóż tę decyzję, jednak nie zaniedbaj reklamy w Internecie. Zacznij od mniejszych działań i stwórz wizytówkę, która ułatwi potencjalnym klientom znalezienie kontaktu do Ciebie. Google daje przedsiębiorcom darmowe narzędzie, dzięki któremu mogą pokazać się w sieci. Wizytówka Google to świetny sposób, aby stać się widocznym – jeżeli tylko internauta wpisze w wyszukiwarce nazwę danej marki, w wynikach wyskoczy mu specjalne okienko z najważniejszymi informacjami o niej. Ile kosztuje wizytówka Google? Absolutnie nic! Jest to darmowa i bardzo skuteczna forma reklamy i zaznaczenia swojej obecności w przestrzeni internetowej.
W Internecie pełno jest ofert firm i ludzi, którzy mogą wykonać takie zlecenie. Kogo wybrać? Jak rozpoznać, czy dana osoba/ firma jest godna zaufania? Przede wszystkim liczy się portfolio oraz opinie. Jeżeli zastanawiasz się, ile kosztuje strona wykonana przez freelancera, a ile przez agencję, to stawki zazwyczaj są zależne od doświadczenia i nie ma dużego znaczenia, czy jest to osoba czy firma. Strona zrobiona przez freelancera może kosztować mniej niż ta zaprojektowana przez agencję, gdyż wynika to z faktu, że w agencji w jej robienie zaangażowanych jest więcej osób wykwalifikowanych na różnych obszarach. Nie jest to jednak reguła. Plusem agencji takich jak Premium Digital na pewno jest to, że są w stanie jednocześnie zaoferować cały wachlarz działań, takich jak zrobienie strony www, profesjonalny copywriting czy pozycjonowanie.
Zastanów się ile kosztuje Twój spokój oraz jaka jest cena za pewność, że strona internetowa działa bez zarzutu i przyciąga nowych klientów. Zleć projekt i wykonanie strony internetowej agencji interaktywnej, w której pracują doświadczeni eksperci. Sprawdź realizacje Premium Digital! Nasz zespół jest pełen kreatywnych ludzi, których pasją jest tworzenie stron internetowych przynoszących zyski ich właścicielom. Nasza oferta to nie tylko projektowanie stron i sklepów internetowych – to także kompleksowa usługa, która obejmuje pozycjonowanie stron, optymalizację, dostarczanie wartościowych treści oraz zapewnienie wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google.
Tworzenie stron, marketing internetowy i pozycjonowanie stron to nasza pasja! Oferujemy każdemu klientowi indywidualne podejście, oryginalny projekt graficzny, unikalne treści i wysoką pozycję w Google. Nie musisz już zastanawiać się, ile kosztuje strona internetowa, która spełni wszystkie Twoje wymagania i zapewni Ci oczekiwane zyski. Stworzymy stronę na miarę Twoich potrzeb! Skontaktuj się z nami, a otrzymasz wycenę i odpowiedzi na wszystkie pytania i wątpliwości!
Dziękujemy za przesłanie formularza.
Przesłane dane pozwolą nam opracować strategię dedykowaną Twojej firmie. W ciągu 3 dni na adres e-mail podany w formularzy prześlemy przygotowaną estymację.