VELVET CLINIC

Kampania Google Ads dla branży beauty
czyli jak radzić sobie z promocją klinikii medycyny estetycznej



Wyzwanie

Założeniem projektu była promocja usług kliniki medycyny estetycznej.

Google chcąc wspierać budowanie cyfrowego ekosystemu reklamowego opartego na zaufaniu i przejrzystości w swojej polityce określa niedozwolone treści, na które obowiązuje zakaz reklamy. Na liście zakazanych fraz znajdują się m.in. kwas hiauluronowy, botoks czy operacje plastyczne.

 

Co to oznacza dla reklamodawcy?

Dokładnie to, że strony docelowe reklam jak i same reklamy zawierające jedną z zakazanych fraz będę blokowane przez Google. Zatem promocja usług takich jak powiększanie ust, wypełnianie zmarszczek czy poprawa owalu twarzy będzie utrudniona… ale nie niemożliwa.


Start działań

Prace jak zawsze rozpoczęliśmy od obszernego researchu i analizy dotychczasowych działań marketingowych. Dokładna analiza branży, oferowanych usług oraz polityki Google miała przełożyć się na dopasowanie najlepszych zabiegów do kampanii a co za tym idzie bezpośrednio na ilość pozyskanych klientów dla Velvet Clinic.


Wdrożenie - krok I

Przy planowaniu strategii założyliśmy wykonanie kopii strony, która nie będzie indeksowana a na którą będziemy kierować ruch z Google Ads reklamując zabiegi wrażliwe. Rozdzieliliśmy zatem kampanie na usługi, które mogą być reklamowane na stronie głównej oraz te, które wyeksportujemy na uproszczoną kopię strony. Nową stronę dostosowaliśmy zgodnie z wymaganiami wyszukiwarek, czego efektem był uproszczony layout strony, bez zakazanych słów kluczowych.

Wdrożenie - krok II

Zdecydowaliśmy się na stworzenie kampanii w sieci wyszukiwania, kampanii w sieci reklamowej oraz inteligentnej kampanii generującej połączenia. Tworząc kampanie reklamowe cały czas obserwowaliśmy zachowanie Google. Wielokrotnie tworzyliśmy i zmienialiśmy kampanie aż do uzyskania akceptacji. Użycie odpowiednich słów było kwestią kluczową. Dzięki przekierowaniu usług wrażliwych uzyskaliśmy akceptację na promocję nawet tych usług, które bazują na kwasie hialuronowym.


Optymalizacja działań

W medycynie estetycznej panuje duża sezonowość na zabiegi. W trakcie roku reklamy rotują a my skrupulatnie przekierowujemy budżety między kampaniami. Regularnie pracujemy z klientem i ustalamy kluczowe cele zgodnie z seznowością.

Podsumowanie

Opisywany okres obejmuje 20 miesięcy współpracy Premium Digital z Velvet Clinic, rozpoczynając od 01.06.2020r.

Efektem współpracy jest wypracowanie metody opierającej się o niestandardowe podejście, co pozwoliło na promocję wszystkich zabiegów klinikii medycyny estetycznej. Dzięki wykonaniu kopii strony i dostosowaniu jej do wymagań polityki Google, skutecznie promujemy wszystkie zabiegi dostępne w ofercie Velvet Clinic.

 

    Interesuje mnie

    Imię

    Telefon

    Treść wiadomości

    Adres e-mail

    Zapoznałem się i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z polityką prywatności

    Zaakceptuj zgodę na wykorzystanie ciasteczek
    aby wysłać zapytanie

     
    Spokojnie, nie wysyłamy spamu i nie
    dzwonimy o 6 rano.

      Interesuje mnie

      Imię

      Telefon

      Treść wiadomości

      Adres e-mail

      Zapoznałem się i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z polityką prywatności

      Zaakceptuj zgodę na wykorzystanie ciasteczek
      aby wysłać zapytanie

      Spokojnie, nie wysyłąmy spamu i nie
      dzwonimy o 6 rano.

      Nasze case studies

      Zobacz więcej naszych realizacji