Wdrożenie strony WWW
oraz prowadzenie kampanii
Adwords
oraz prowadzenie kampanii
Adwords
Liczby
Ilość zaplanowanych treści
Ilość zaplanowanych podstron
Technologie
Integracje
Cel projektu
Zamysłem projektu strony Intervion było stworzenie strony marki z branży beauty, której głównym celem była prezentacja produktów. Marka Intevion wprowadza swoje produkty do wszelakich drogerii stacjonarnych jak również internetowych, więc jednym z wytycznych było pominięcie bezpośredniej sprzedaży produktów na stronie.
Działania
- Indywidualny projekt graficzny
- Wykorzystanie modelu Woocommerce, jako katalogu produktów
- Zastosowanie na stronie Slidera Revolution
- Stworzenie na stronie rozbudowanego mega menu
- Optymalizacja i stworzenie treści SEO
W oparciu o estymacje wyszukań, oferowane produkty i siatkę kategorii, wspólnie z klientem uzgodniliśmy architekturę strony, która została zaimplementowana na docelową stronę.
Wykorzystując estymacje, zaplanowane zostały również treści- tytuły i struktura nagłówków. Jednak za ich napisanie odpowiedzialny był klient. Dzięki temu przygotowane treści są stworzone językiem dostosowanym do docelowej grupy odbiorców, a dokładniejsze opisy budzą zaufanie i wiarygodność.
Zobacz całą stronę, przescrolluj na ekranie
Podsumowanie
Choć początek współpracy przebiegł pod hasłem "wybuch pandemii" to dzięki wspólnemu zaangażowaniu ukończyliśmy całość mając również na uwadze łatwość obsługi strony po jej wdrożeniu. Dzięki temu cały zespół klienta jest w stanie dodawać produkty czy wykonywać proste edycje strony bez naszej pomocy.
Nasze case studies
Zobacz więcej naszych realizacji