Kampania Google Ads w branży mebli gamingowych
czyli jak osiągneliśmy ROAS na poziomie 1636%
czyli jak osiągneliśmy ROAS na poziomie 1636%
Rezultaty
rekordowy miesięczny ROAS dla kampanii tekstowej
konwersje z płatnych kampanii
rekordowy miesięczny ROAS dla kampanii produktowej
średnia wartość zamówienia
wyświetleń produktów
Wyzwanie
Założeniem projektu było zwiększenie sprzedaży w sklepie z branży gamingowej.
Zwiększenie sprzedaży na tak konkurencyjnym rynku, jakim niewątpliwie jest rynek wyposażenia do gamingu, nie było prostym zadaniem. Branża ta jest stosunkowo nowa, jednak zdążyła już w sposób naturalny wyłonić swoich liderów. Nieustannie na rynek wchodzą nowe firmy, które zapewniają nowe dostawy coraz bardziej wyszukanego asortymentu.
Start działań
Rozpoczeliśmy prace od obszernego researchu i analizy dotychczasowych działań. Precyzyjna analiza branży miała przełożyć się na lepszy dobór produktów do kampanii a co za tym idzie na bezpośredni wynik ekonomiczny firmy.
Usystematyzowane dane pozwoliły nam szerzej spojrzeć na branże mebli gamingowych i zauważyć wzorce, które wykorzystaliśmy przy tworzeniu kampanii.
Wdrożenie
Zdecydowaliśmy się na wdrożenie najbardziej klasycznego połączenia kampanii dla sklepu internetowego czyli kampanii w sieci wyszukiwania i kampanii produktowej.
Poprawnie wyselekcjonowane słowa kluczowe, targetowanie oraz dobór produktów pozowlił już w drugim miesiącu wygenerować ROAS na poziomie 921% w kampanii produktowej.
Wyniki po 3 miesiącach od startu
ROAS dla kampanii produktowej
ROAS dla kampanii w sieci wyszukiwania
Optymalizacja działań
Dużą rolę w branży mebli gamingowych odgrywa sezonowość. Już od początku działań uwzględniliśmy to w zaplanowanej strategii. Wykorzystując nasze doświadczenei oraz twarde dane, odpowiednio manipulowaliśmy budżetem co przełożyło się na długotrwałe utrzymywanie ROAS na poziomie +1000%.
W dlaszym ciągu na bieżąco optymalizujemy kampanię w miesięcznych interwałach poprawiając wszystkie wskaźniki i osiągając lepsze efekty ekonomiczne.
Podsumowanie
Opisywany okres obejmuje 6 miesiący od startu kampanii. Na dzień 01.03.2022r. mija 8 miesiąc współpracy Premium Digital z ZDESK.
Efektem współpracy było kilkukrotne zwiększenie przychodów sklepu internetowego a efektywnie wydawany budżet pozwolił realizować strategie marketingową utrzymująć ROAS na poziomie +1000%.
Nasze case studies
Zobacz więcej naszych realizacji