Wdrożenie Google Analytics 4

Nie trać czasu, zgłoś się do nas i zapewnij sobie bezpieczną migrację do GA4

01.07.2023r. Universal Analytics przestaje zbierać dane

Wykorzystaj potencjał Google Analytics 4

Dlaczego warto wdrożyć Google Analytics 4?

  • od 1.07.2023 Universal Analytics, przestanie zbierać dane. Warto już teraz rozpocząć gromadzenie informacji w GA4, aby w przyszłości zachować możliwość porównywania okresów rok do roku. Historyczne dane będą natomiast dostępne tylko do 31.12.2023r.
  • w maju 2022 roku Google zmienił zasady i wszystkie konta, które kierują reklamy na teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Wielkiej Brytanii muszą posiadać wdrożony Tryb Uzyskiwanie Zgody Google. 

Co Twoja firma zyska dzięki wdrożeniu GA4?

Analiza slow

Audyt bieżącej sytuacji

Wiemy, że sklep internetowy, wymaga mierzenia innych danych niż landing page generujący leady. Dlatego każde nasze wdrożenie poprzedzone jest analizą biznesową. Dzięki temu możemy dopasować metryki pomiarowe indywidualnie dla Twojej organizacji.
Kazda strona jest

Spersonalizowana konfiguracja

Odpowiednio dobierzemy konfigurację Google Analytics, tak aby umożliwić Ci obserwację realizacji celów. Monitorowanie w czasie rzeczywistym może przełożyć się na podejmowanie trafnych decyzji, bazujących na pozyskanych metrykach.
Monitorowanie

Rzetelne dane

Analiza procesów w organizacji opierająca się na błędnie zbieranych danych nie ma sensu. Tylko wiarygodne dane zapewnią Ci możliwość podejmowania trafnych decyzji. Poprawne, rzetelne i dobre jakościowo dane to fundament każdej pragnącej rozwoju organizacji. Wiedza o metrykach, które są śledzone w GA4 może przyczynić się do zwielokrotnienia zysków Twojej organizacji.
Łatwa obsluga

Spełnione wymogi prawne

Brak wdrożonego trybu uzyskiwania zgody w przypadku prowadzenia działań reklamowych lub gromadzenia danych może wiązać się z wysokimi karami. Problem może występować również w przypadku gdy będziemy chcieli prowadzić działania reklamowe, ponieważ Google może blokować reklamodawców, którzy nie posiadają wdrożonego trybu uzyskiwania zgody.

Korzystasz z Universal Analytics?

Zacznij zbierać dane w Google Analytics 4

Proces wdrożenia Google Analytics 4

cyfra-1

Analiza

Analiza Twojego biznesu to dopiero pierwszy krok w kierunku poprawnego wdrożenia analityki.
cyfra-2

Audyt

Audyt dotychczasowych wdrożeń i konfiguracji pozwoli nam ocenić w jaki sposób do tej pory były gromadzone dane.
cyfra-3

Ustalenie celów

Skuteczna strategia musi opierać się o wyznaczony cel, czyli punkcie odniesienia, według którego można zmierzyć swój sukces.
cyfra-4

Założenie kont GA4, GTM, GSC

Jeżeli posiadasz już konta, ten krok będziemy mogli pominąć.
cyfra-5

Konfiguracja GTM i wdrożenie dataLayer

Poprawnie skonfigurowane tagi to podstawa analityki. Dzięki dataLayer możliwe jest przekazywanie danych ze strony internetowej do Google Tag Managera. To kolejny krok do wdrożenia skutecznej analityki na Twojej stronie.
cyfra-6

Wdrożenie trybu uzyskiwania zgody

Dzięki temu będzie zbierać dane zgodnie z prawem.
cyfra-7

Konfiguracja GA4

Tworzymy listy remarketingowe, ustalamy cele, konfiugurujemy zdarzenia, a także w pełni integrujemy Google Analytics 4 z Google Search Console, Google Ads.
cyfra-8

Konfiguracja dashboardu w Data Studio oraz konsultacja końcowa

Przygotujemy dla Ciebie raport z najważniejszymi metrykami i pokażemy jak korzystać z Data Studio.

Czas trwania i koszty

Zarówno czas trwania procesu jak i koszt są zależne od skomplikowania wdrożenia. Im bardziej spersonalizowane dane będzie gromadzić Twoja firma tym bardziej oba czynniki będą rosnąć.

zegar2

Czas wdrożenia

Czas wdrożenia zazwyczaj wynosi 5-10 dni
sklepy

Koszt wdrożenia

Koszt wdrożenia zaczyna się od 2600zł
 
 

    Interesuje mnie

    Imię

    Telefon

    Nazwa

    Adres e-mail

    Zapoznałem się i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z polityką prywatności

    Zaakceptuj zgodę na wykorzystanie ciasteczek
    aby wysłać zapytanie

     
    Spokojnie, nie wysyłamy spamu i nie
    dzwonimy o 6 rano.