Jak wybrać firmę SEO i nie żałować?
Planujesz podjęcie współpracy z agencją zajmującą się pozycjonowaniem
stron internetowych, jednak nie masz pojęcia, na jakie czynniki zwracać uwagę przed wyborem podmiotu? Zapoznaj się więc z najważniejszymi zasadami, od których powinieneś uzależnić ostateczną decyzję.
W SEO liczy się kreatywność
W branży SEO nie można ograniczać się jedynie do tradycyjnych rozwiązań. Jeżeli więc zależy Ci na szybkim uzyskaniu pozycji w TOP 10 wyszukiwarki, postaw na agencję korzystającą z innowacyjnych rozwiązań, które samodzielnie opracowuje na podstawie własnych doświadczeń. Kreatywność jest istotna zwłaszcza mając na uwadze strategię link buildingu.
White SEO to gwarancja bezpieczeństwa
Firma specjalizująca się w pozycjonowaniu powinna korzystać jedynie z akceptowanych przez Google technik, które wchodzą w zakres white hat
SEO. Tylko przestrzeganie praktyk legalnego pozycjonowania daje gwarancję stabilności uzyskanych pozycji. Metody niedopuszczalne (black hat SEO) narażają natomiast na karę w postaci filtra algorytmicznego lub trwałego bana dla strony.
Zweryfikuje doświadczenie sprzedażowe
SEO i marketing to dwa nieodłączne skrzydła. Specjaliści od pozycjonowania muszą więc rozumieć potrzeby Klientów oraz potrafić analizować ich zachowania na stronie, i na tej podstawie wyciągać bieżące wnioski.
Uczciwe zasady rozliczania
Unikaj współpracy z agencją SEO, która oferuje rozliczanie jedynie za efekty w postaci wysokich pozycji. Wiele firm wykorzystuje naiwność klientów, którzy dają się nabrać na ogromne koszty za pozycjonowanie lokalnych fraz o niskiej konkurencyjności. Mało kto zdaje sobie przy tym sprawę z faktu, że bez większego wysiłku można wprowadzić je do TOP 10. Znacznie korzystniejszym sposobem rozliczania jest abonament. W takim przypadku płacisz po prostu za wykonaną pracę.
SEO to nie wszystko
Czołowe pozycje w Google na niewiele się zdadzą, jeżeli Twoja firma nie będzie się cechowała pozytywnym wizerunkiem w Sieci. Ekspert SEO musi więc posiadać umiejętność kreowania PR-u wokół marki w Internecie. W konsekwencji silny brand przełoży się na poprawę konwersji i wyników sprzedaży.
Pośpiech nie popłaca
Zapewne nie raz spotkałeś się z firmami, które zapewniają osiągnięcie topowych pozycji w kilka dni. Nawet jeżeli jest to możliwe, to jedynie z zastosowaniem nielegalnych technik. Awans w rankingu Google będzie więc krótkotrwały, po czym strona na długo zniknie z indeksu wyszukiwarki z powodu nałożenia kary w postaci bana.
Do następnego razu PD team
Czy wiesz, że również prowadzimy bloga dla swoich klientów?