Witamy – zespół Premium Digital
Maj 12, 2019
darmowy rozwój firmy
Google pomaga start-upom za darmo!
Maj 14, 2019

Jak wybrać firmę SEO i nie żałować?

Jak wybrać firmę seo

Jak wybrać firmę SEO i nie żałować?



Planujesz podjęcie współpracy z agencją zajmującą się pozycjonowaniem stron internetowych, jednak nie masz pojęcia, na jakie czynniki zwracać uwagę przed wyborem podmiotu? Zapoznaj się więc z najważniejszymi zasadami, od których powinieneś uzależnić ostateczną decyzję.


W SEO liczy się kreatywność

W branży SEO nie można ograniczać się jedynie do tradycyjnych rozwiązań. Jeżeli więc zależy Ci na szybkim uzyskaniu pozycji w TOP 10 wyszukiwarki, postaw na agencję korzystającą z innowacyjnych rozwiązań, które samodzielnie opracowuje na podstawie własnych doświadczeń. Kreatywność jest istotna zwłaszcza mając na uwadze strategię link buildingu.


White SEO to gwarancja bezpieczeństwa

Firma specjalizująca się w pozycjonowaniu powinna korzystać jedynie z akceptowanych przez Google technik, które wchodzą w zakres white hat SEO. Tylko przestrzeganie praktyk legalnego pozycjonowania daje gwarancję stabilności uzyskanych pozycji. Metody niedopuszczalne (black hat SEO) narażają natomiast na karę w postaci filtra algorytmicznego lub trwałego bana dla strony.


Sprawdź swoją stronę pod kątem SEO. Darmowy test SEO:


Zweryfikuje doświadczenie sprzedażowe

SEO i marketing to dwa nieodłączne skrzydła. Specjaliści od pozycjonowania muszą więc rozumieć potrzeby Klientów oraz potrafić analizować ich zachowania na stronie, i na tej podstawie wyciągać bieżące wnioski.


Uczciwe zasady rozliczania

Unikaj współpracy z agencją SEO, która oferuje rozliczanie jedynie za efekty w postaci wysokich pozycji. Wiele firm wykorzystuje naiwność klientów, którzy dają się nabrać na ogromne koszty za pozycjonowanie lokalnych fraz o niskiej konkurencyjności. Mało kto zdaje sobie przy tym sprawę z faktu, że bez większego wysiłku można wprowadzić je do TOP 10. Znacznie korzystniejszym sposobem rozliczania jest abonament. W takim przypadku płacisz po prostu za wykonaną pracę.


SEO to nie wszystko

Czołowe pozycje w Google na niewiele się zdadzą, jeżeli Twoja firma nie będzie się cechowała pozytywnym wizerunkiem w Sieci. Ekspert SEO musi więc posiadać umiejętność kreowania PR-u wokół marki w Internecie. W konsekwencji silny brand przełoży się na poprawę konwersji i wyników sprzedaży.


Pośpiech nie popłaca

Zapewne nie raz spotkałeś się z firmami, które zapewniają osiągnięcie topowych pozycji w kilka dni. Nawet jeżeli jest to możliwe, to jedynie z zastosowaniem nielegalnych technik. Awans w rankingu Google będzie więc krótkotrwały, po czym strona na długo zniknie z indeksu wyszukiwarki z powodu nałożenia kary w postaci bana.


Do następnego razu PD team
Czy wiesz, że również prowadzimy bloga dla swoich klientów?
Premium Digital
Premium Digital
https://www.premiumdigital.pl/