• 603-851-412
  • [email protected]
premium digitallogo-horizontal-black-120premium digitalpremium digital
  • Start
  • Oferta
        • Strony
          WWW.
          • Tworzenie stron internetowych
          • Tłumaczenia stron www i sklepów internetowych
          • Przenoszenie na inny serwer / migracja stron
        • Sklepy
          internetowe.
          • Tworzenie sklepów internetowych
        • Pozycjonowanie
          (SEO).
          • Pozycjonowanie stron internetowych
          • Pozycjonowanie lokalne
          • Optymalizacja SEO
          • Audyt SEO
        • Content
          Marketing.
          • Content marketing
          • Copywriting SEO
          • Filmy reklamowe
        • SEM
          • Facebook Ads
          • Kampanie Google Ads
          • Audyt Google Ads
          • Wdrożenie GA4
            + Cookie Consent Mode
  • Oferta
    • Strony
      WWW.
      • Tworzenie stron internetowych
      • Tłumaczenia stron www i sklepów internetowych
      • Przenoszenie na
        inny silnik /
        migracja stron
    • Pozycjonowanie
      SEO.
      • Pozycjonowanie stron internetowych
      • Pozycjonowanie lokalne
      • Optymalizacja SEO
      • Audyt SEO
    • Content
      Marketing.
      • Content marketing
      • Copywriting SEO
      • Filmy reklamowe
      • Prowadzenie bloga
    • Sklepy
      internetowe
      • Tworzenie sklepów internetowych.
    • Agencja Google Ads
      • Facebook Ads
      • Kampanie Google Ads
      • Audyt Google Ads
      • Wdrożenie GA4 + Cookie Consent Mode
  • Nasze realizacje
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
✕

Ile trwa pozycjonowanie i od czego to zależy?

Opublikowane przez Premium Digital o 5 września 2022
Spis treści ukryj
1 Czynniki wpływające na czas pozycjonowania strony
1.1 Branża i konkurencja
1.2 Historia domeny
1.3 Wielkość pozycjonowanej strony (architektura, ilość podstron)
1.4 Dobór fraz kluczowych
1.5 Responsywność
1.6 Szybkość ładowania strony
1.7 Bezpieczeństwo witryny i SSL
1.8 Lokalizacja
1.9 Tworzenie contentu strony
1.10 Link building
1.11 Linkowanie wewnętrzne
1.12 Algorytmy Google
1.13 Wybór agencji SEO
2 Od czego zależy pozycjonowanie? Jak długo trzeba czekać na efekty pozycjonowania strony w Google?
3 Kiedy pozycjonowanie wygeneruje wzrost ruchu na stronie?
4 Kiedy będę w TOP10? Jak przyspieszyć pozycjonowanie?
5 Pozycjonowanie stron internetowych – podsumowanie

Ile trwa pozycjonowanie strony internetowej? To pytanie, na które specjalista SEO odpowiada zwykle stwierdzeniem niezbyt satysfakcjonującym klientów: “to zależy”. Jeżeli już chcesz wiedzieć, jakie czynniki wpływają na czas oczekiwania na efekty pozycjonowania, przeczytaj nasz artykuł. Zyskasz wiedzę, dzięki której zrozumiesz, że dobra widoczność strony musi być poparta wieloma działaniami i termin uzyskania rezultatów można określić najwyżej w przybliżeniu.

Czynniki wpływające na czas pozycjonowania strony

Na widoczność witryny wpływa wiele czynników. Poznaj najważniejsze z nich:

  1. Branża i konkurencja

    Branża, w której działasz, ma istotne znaczenie w procesie pozycjonowania strony w Google i innych wyszukiwarkach. Pozycjonowanie wymaga systematyczności i zależy od specyfiki oferowanych produktów lub usług, nawyków grupy odbiorców, sezonowości sprzedaży, a także rozmiaru konkurencji. Im większa konkurencja, tym trudniej o wyświetlenie strony na pierwszych pozycjach wyszukiwarek. Łatwiej konkurować z lokalnymi firmami niż korporacjami.

  2. Historia domeny

    Na pytanie, ile trwa pozycjonowanie, nie ma jednoznacznej odpowiedzi, ale wiadomo, że wyszukiwarce Google bardziej odpowiadają strony z długą historią. Im dłużej witryna internetowa działa, tym lepiej jest przez Google oceniana. Istnieje jednak ważny warunek: historia strony musi być dobra. Bardzo istotne jest, aby zweryfikować, jaką historię dokładnie miała taka domena, jakie linki do niej prowadzą, czy nie była zawirusowana i co się na niej znajdowało.

    Jeżeli były już na niej prowadzone działania SEO, ale w niewłaściwy sposób (black hat SEO) i na stronę mogła być nałożona kara od Google, to dalsze pozycjonowanie będzie bardziej skomplikowane lub niemożliwe. Najprostszym rozwiązaniem jest wtedy przeniesienie strony na nową domenę. W przypadku nowej domeny te działania trwają dłużej, jednak przy odpowiednio zrobionym przekierowaniu, można odzyskać dużo pracy i budżetu włożonego w poprzednią domenę.

  3. Wielkość pozycjonowanej strony (architektura, ilość podstron)

    Na czas pozycjonowania strony wpływa również to, jak duży jest serwis, jak duży pod kątem budowy. W tym przypadku chodzi o to, ile podstron jest do wypozycjonowania, a co za tym idzie, ile pracy będzie trzeba w każdą w nich włożyć. Oczywiście zależy to też od trudności słów kluczowych na każdej podstronie. Zdecydowanie pozycjonowanie małej strony z pięcioma zakładkami na mało konkurencyjne lokalne frazy będzie dość proste i szybkie, czyli możemy przy nowej domenie mówić tu o okresie 5-10 miesięcy w zależności od intensyfikacji działań. Pozycjonowanie rozbudowanego sklepu internetowego jest bardziej czasochłonne niż prostej strony z kilkoma zakładkami. Szybkość efektów zależy jednak nie tylko od liczby podstron, ale również od architektury witryny i zamieszczonych na niej treści.

  4. Dobór fraz kluczowych

    Bardzo ogólne frazy kluczowe mają dużą liczbę wyszukiwań. Im bardziej konkurencyjne frazy, tym bardziej oddala się w czasie wizja dobrych pozycji w wynikach Google. Dlatego słowa kluczowe powinny być zróżnicowane i odpowiednio dobrane po uprzedniej analizie wykonanej przez agencję SEO albo seowca. Oznacza to, że trzeba sięgnąć również po mniej konkurencyjne, tzw. frazy długiego ogona (ang. long tail), które są bardziej szczegółowe, a tym samym odpowiadają konkretnym potrzebom odbiorców. Na samym początku działań zaleca się skupienie na mniej konkurencyjnych frazach z mniejszym miesięcznym wolumenem wyszukań, aby szybciej osiągać zamierzone cele. Zdobywanie wysokich pozycji na słowa z mniejszym wolumenem wyszukań pozwala na tzw. quick win, czyli na szybkie osiąganie ruchu i co za tym idzie – pierwszych przychodów z działań SEO. Pozwoli to później na alokację budżetu i optymalizację na te trudniejsze słowa i konkurowanie z silniejszymi. Oczywiście ten czynnik koreluje ze wszystkimi innymi i nie jest odosobnionym. Na działania trzeba patrzeć kompleksowo.

  5. Responsywność

    Ile czasu trwa pozycjonowanie strony, która dostępna jest tylko na urządzeniach desktopowych?
    Od 2019 roku domyślnie Google indeksuje najpierw strony mobilne, wg. zasady mobile first indexing, o czym więcej można przeczytać w linku poniżej.

    https://developers.google.com/search/mobile-sites/mobile-first-indexing

    Można zatem stwierdzić, że jeśli nie ma mobilnej wersji strony albo strona nie jest responsywna, to działania SEO czy indeksowanie mogą być utrudnione, a co za tym idzie – wydłużyć się. Obecnie większość wyszukań w Google występuje na urządzeniach mobilnych, więc jeśli nasza strona nie będzie do nich przystosowana, to internauci szybko będą z niej uciekać. Grozi nam wtedy zjawisko zwane pogo sticking czyli wejście z wyszukiwarki i szybkie opuszczenie strony. Skutkiem tego będzie wysoki bounce rate (współczynnik odrzuceń) i przez to nasza strona może tracić na jakości oceny w Google. Można zatem pokusić się o stwierdzenie, że responsywne strony, czyli dopasowane do ekranów o różnej rozdzielczości i dobrze dostosowane do urządzeń mobilnych, wyświetlają się wyżej w wynikach wyszukiwania i ułatwiają dotarcie do większej liczby klientów.

  6. Szybkość ładowania strony

    Aby usprawnić, jak również przyspieszyć pozycjonowanie, trzeba zająć się szybkością ładowania strony. Dlaczego?

    Nadeszły takie czasy, że użytkownicy internetu rezygnują z odwiedzin witryn, które nie otwierają się natychmiast. Strona www powinna wczytywać się sprawnie na wszystkich urządzeniach, a w szczególności na mobilnych. Jak zapewnia Google, ogromne znaczenie w SEO ma prędkość strony. Do analizy szybkości dostępu do zasobów witryny służy narzędzie Page speed insights, które daje nam odpowiednie informacje dotyczące CORE WEB VITALS (więcej pod linkiem: https://web.dev/vitals/). Jeszcze więcej danych możemy dodatkowo obserwować w Google Search Console. Z doświadczenia jednak wiemy, że obecnie sama prędkość strony nie ma bezpośredniego przełożenia na osiągane pozycje. Większe znaczenie ma to, jak ludzie reagują na naszą stronę, głównie na urządzeniach mobilnych. Mimo że Google twierdzi, że współczynnik odrzuceń nie ma aż takiego znaczenia, to jednak przeprowadzone na świecie testy pokazują, że mniejszy współczynnik odrzuceń danej podstrony zapewnia wzrost pozycji.

    Oczywiście są to pojedyncze przypadki, a nie oficjalna informacja do Google. Jednak już sama logika wskazuje, że jeśli użytkownik trafi na naszą stronę z wyszukiwarki, a chce szybko uzyskać jakąś informację, to wyjdzie ze strony niezwłocznie, jeśli ta nie załaduje się wystarczająco szybko. Konsekwencją tego będzie poszukanie innego źródła informacji. Nieważne wtedy, jakie pozycje będziemy osiągać w Google, bo i tak będziemy tracić użytkowników – współczynnik odrzuceń naszej witryny będzie rósł. Google może ocenić wtedy naszą  stronę jako niskiej jakości, co może obniżać ranking witryny. W płatnych reklamach Google Ads jest to istotny czynnik wpływający na wyniki jakości całej kampanii.

  7. Bezpieczeństwo witryny i SSL

    Google zwraca uwagę, czy korzystanie ze stron jest bezpieczne dla ich użytkowników. Szczególnie sklepy internetowe, w których przekazywane są wrażliwe dane, powinny wziąć to pod uwagę i skorzystać z szyfrowania danych SSL (Secure Sockets Layer). Strony z certyfikatem SSL są lepiej postrzegane przez użytkowników, dzięki czemu użytkownicy z nich nie uciekają. Google swego czasu komunikował, że będzie gorzej oceniał strony bez SSL. Chociaż do dziś widzimy strony z wysokimi pozycjami, a nieposiadające SSL, to jednak jest to rzadkość. Zazwyczaj każdy poważny gracz ten SSL posiada.

    W lipcu 2018 r. Google ogłosiło , że zacznie oznaczać wszystkie witryny bez certyfikatu SSL jako „niezabezpieczone”. Ten identyfikator informuje odwiedzających witrynę, czy ich dane osobowe są bezpieczne, gdy przeglądają witryny w internecie.

    Gdy w witrynie znajduje się certyfikat SSL, adres URL witryny będzie wyświetlany jako „HTTPS”, a w oknie adresu URL obok słowa „Bezpieczne” zobaczysz zieloną kłódkę.

    Protokół HTTPS wskazuje, że witryna chroni dane użytkownika i zapewnia jego połączenie z witryną autentyczną.

    Podsumowując, Google chce bezpieczniejszej sieci i czyni HTTPS standardem dla wszystkich przyszłych witryn.

    Jeśli użytkownik widzi stronę internetową jako niebezpieczną, to z niej wychodzi, skutkiem czego jest coraz większy bounce rate. Strona może być wówczas oceniana jako ta o niższej jakości.

    Dlatego jeśli chcesz, aby Twoja strona była dobrze postrzegana zarówno przez użytkowników, jak i przez Google, to najlepiej posiadać SSL. Wtedy pozycjonowanie strony internetowej będzie zdecydowanie łatwiejsze.

  8. Lokalizacja

    Jak wspomnieliśmy, konkurencyjność słów kluczowych ma duży wpływ na to, ile trwa pozycjonowanie stron. Trzeba przy tym wiedzieć, że frazy lokalne zapewniają szybsze efekty niż globalne ze względu na to, że zazwyczaj są mniej konkurencyjne. Na dodatek Google pokazuje użytkownikom wyniki obejmujące obszar najbliższy ich lokalizacji, dlatego warto ten fakt wykorzystać w pozycjonowaniu witryn biznesów lokalnych, takich jak restauracje, salony kosmetyczne czy gabinety dentystyczne.

  9. Tworzenie contentu strony

    Pozycjonowanie na wybrane słowa kluczowe to właściwe dopasowanie słów na stronie do wyszukiwań odbiorców, a jest to oczywiście związane z tworzeniem różnego rodzaju tekstów. Unikalne i wartościowe treści nakierowane na użytkownika i jego intencję stanowią ważne narzędzie komunikacji z klientem i sprzyjają wysokim pozycjom w wynikach wyszukiwania Google. Użycie właściwych słów kluczowych w odpowiedniej ilości i układzie, przy jednoczesnym dostarczeniu odbiorcy poszukiwanych przez niego informacji dopasowanych do intencji, może skrócić czas pozycjonowania i zapewnić trwałe wyniki. Ważne jest systematyczne i przemyślane dodawanie tekstów na stronę, stworzenie strategii contentowej opartej o customer journey i dostosowanego do tego content planu. Dlatego najlepiej powierzyć opracowanie strategii marketingu treści profesjonalistom.

  10. Link building

    Link building to strategia pozyskiwania linków zewnętrznych przenoszących użytkownika z innych witryn na stronę pozycjonowaną. Profil linków, czyli zbiór wszystkich linków prowadzących do strony, powinien być wysokiej jakości. Oznacza to, że linki należy pozyskiwać z wartościowych stron (wartość stron określa się przez wiele parametrów). Chociaż link building może przyśpieszyć pozycjonowanie, kolejne linki zewnętrzne należy pozyskiwać stopniowo, aby uniknąć kary od Google.

    Źródła, z których możemy pozyskać linki zewnętrzne:

    • artykuły sponsorowane
    • blogi
    • katalogi firm
    • media społecznościowe
    • fora internetowe
    • PBN’y – private blog network

    Artykuły z linkami warto zamieszczać na dobrych jakościowo serwisach, z dużym ruchem organicznym, powiązanych tematycznie z naszą usługą. Artykuły powinny być obiektywne, rzeczowo omawiać temat. Musimy pamiętać o tym, aby nie publikować tekstu, który jest tzw. duplikatem, bo został już wcześniej wstawiony np. na naszego bloga. Algorytmy Google nie lubią powielających się treści. Warto wiedzieć, że parametry linków są bardzo istotne. Najważniejsze z nich to:

    • dofollow – jest to wskazówka dla robotów Google, aby kierowały się na podlinkowaną stronę
    • nofollow – wskazuje robotom indeksującym, aby za nim “nie podążały”
    • UGC (User Generated Content) – linki wygenerowane przez użytkowników, np. w komentarzach na forach;
    • sponsored – służy do oznaczania treści, która jest płatna, np. linków do strony sponsora artykułu.

    Podczas publikacji artykułu sponsorowanego bardzo ważny jest również anchor text. Anchor text jest to opis linku zaszywany w kodzie HTML. Rodzaje anchor tekstów:

      • Brandowe – anchorem jest brand
      • Exact Match – anchor text jest słowem kluczowym. Są to najmocniejsze linki. Można uznać, że to głównie one budują pozycję
      • Exact Match + Brand – słowo kluczowe + brand, np. pozycjonowanie stron internetowych Premium Digital
      • URL – anchorem jest sam URL, klikalny z parametrem dofollow
      • Graficzne – grafika jest linkiem, a jej anchorem jest atrybut ALT.

    Podsumowując, warto inwestować w linki z dobrych jakościowo serwisów, koniecznie z parametrem dofollow, najlepiej z anchor textem Exact Match.

  1. Linkowanie wewnętrzne

    Warto skorzystać też z linkowania wewnętrznego, które ułatwia użytkownikom poruszanie się pomiędzy podstronami witryny. W rozbudowanym sklepie internetowym takie linkowanie sprawdzi się doskonale.

    Linkowanie wewnętrzne to odnośniki, które przenoszą w głąb zawartości strony, pomagające użytkownikom oraz robotom indeksującym poruszać się po stronie. Linkowanie wewnętrzne służy poprawie nawigacji na stronie, zwłaszcza gdy serwis jest rozbudowany i konieczne jest przeniesienie użytkownika w inne miejsce witryny. Z punktu widzenia SEO jest ono niezwykle ważne. Celowo zamieszczamy w treści bądź nawigacji strony odnośniki, które przenoszą do innych miejsc wewnątrz tej samej strony, wydłuża to bowiem czas spędzony przez użytkownika na stronie. Odpowiednio przeprowadzone linkowanie wewnętrzne jest elementem optymalizacji strony pod kątem SEO.

    Główne zalety linkowania wewnętrznego to:

    • wsparcie pozycjonowania słów kluczowych
    • ułatwienie użytkownikowi poruszania się po stronie
    • przyspieszenie indeksowania nowych stron
    • poprawa przepływu mocy strony (Page Rank)
    • mniejszy współczynnik odrzuceń (Bounce Rate)
    • korzystny wpływ na efekt pozycjonowania
  2. Algorytmy Google

    Częste zmiany algorytmów Google sprawiają, że naprawdę trudno jest określić, ile trwa pozycjonowanie. Działania SEO to nieustanna praca, która zakłada nie tylko uzyskanie wysokiej pozycji strony, ale też jej utrzymanie. Zmiany i testy Google’a nie ułatwiają zadania. Firma regularnie sprawdza nowe rozwiązania w wyszukiwarce i po analizie efektów wprowadza je lub nie. Pomimo tych zmian doświadczeni specjaliści od SEO są nie tylko na bieżąco, ale też dysponują wiedzą i odpowiednimi narzędziami, które umożliwiają sprawdzenie skuteczności optymalizacji i pozycjonowania stron. Oprócz płatnych narzędzi istnieje także Google Search Console, czyli bezpłatna usługa Google, która ułatwia wyeliminowanie błędów i dostosowanie witryny do nowych wymogów.

  3. Wybór agencji SEO

    Na to, ile trwa pozycjonowanie strony internetowej, wpływa też komunikacja na linii agencja-klient oraz profesjonalizm samej agencji SEO. Firmy, które rozliczają się za efekt, dążą do jak najszybszego umieszczenia witryny klienta w TOP10. Może się to wiązać z agresywnymi działaniami, które narażają stronę na otrzymanie filtra lub bana. Lepiej zaufać ekspertom oferującym rozliczenie w abonamencie, ale przy czym działającym transparentnie. Zwróć uwagę, czy agencja zapewnia regularne dostarczanie obszernych raportów, w których obrazuje swoje działania, a nie tylko pokazuje pozycje słów. Pamiętaj też, żeby współpraca z agencją była płynna – jeśli będziesz szybko akceptować sugerowane przez nią zmiany, usprawni to proces pozycjonowania.

Od czego zależy pozycjonowanie? Jak długo trzeba czekać na efekty pozycjonowania strony w Google?

Zastanawiasz się, ile trwa pozycjonowanie i po cichu liczysz na szybkie rezultaty? Zdecydowanie lepiej uzbroić się w cierpliwość i obserwować, co będzie się działo po kilku miesiącach. Specjaliści, którzy obiecują wysokie pozycje w wyszukiwarce Google w krótkim czasie, najprawdopodobniej korzystają z tzw. black hat SEO, czyli działają w sposób nieetyczny.

Aby w przybliżeniu oszacować czas potrzebny do wypozycjonowania strony, oceniamy jej aktualny stan i sprawdzamy, czy była wcześniej pozycjonowana. W przypadku strony, która działa już od jakiegoś czasu, konieczny jest audyt SEO. Analizujemy takie czynniki, jak:

  • ogólna widoczność strony w wynikach wyszukiwania
  • techniczny stan serwisu
  • widoczność na konkretne słowa kluczowe
  • współczynnik konwersji
  • link building
  • publikacje wewnętrzne
  • sytuacja na tle konkurencji

Kiedy pozycjonowanie wygeneruje wzrost ruchu na stronie?

To, jak długo trwa pozycjonowanie, jest mniej ważne niż to, czy zapewnia oczekiwane efekty. Niecierpliwość klientów jest jednak zrozumiała, dlatego możemy powiedzieć, że pierwsze efekty pozycjonowania można najczęściej zobaczyć po upływie 3-6 miesięcy. Strona już wtedy ma szansę znaleźć się w pierwszej dziesiątce wyników na mniej popularne słowa kluczowe. W kolejnych miesiącach następuje stopniowo przyrost wyników na frazy o większej popularności. Kiedy strona zaczyna być widoczna na frazy z TOP10, wówczas wzrasta na stronie ruch organiczny. Widoczność witryny w wynikach organicznych jest źródłem ruchu na stronie.

Kiedy będę w TOP10? Jak przyspieszyć pozycjonowanie?

Aby przyśpieszyć to, ile trwa pozycjonowanie, warto zacząć od przyspieszenia indeksacji dodanych treści przy pomocy np. Google Search Console albo Google inexding API. Szczególnie w przypadku sklepu internetowego, który zawiera dużo podstron do zaindeksowania, dobrym rozwiązaniem jest stworzenie mapy strony. Również linkowanie wewnętrzne ułatwia to zadanie. Lepszą indeksację zapewnia umieszczenie aktualności i nowych produktów na pierwszej stronie. Dobrze prowadzone linkowanie zewnętrzne również wpływa na lepsze wyniki strony w Google.

Pozycjonowanie stron internetowych – podsumowanie

Ile trwa pozycjonowanie? Przedstawione w tym artykule informacje pokazują, że działania SEO naprawdę zależą od wielu czynników i na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Skuteczne pozycjonowanie jest długofalowym i właściwie nigdy niekończącym się procesem. Warto jednak zaczekać na jego efekty. Zwiększenie ruchu użytkowników na stronie i rozpoznawalności marki w sieci przekładają się na wzrost sprzedaży, większe zyski oraz stabilną pozycję na tle konkurencji.

Share
Premium Digital
Premium Digital
https://www.premiumdigital.pl/

Powiązane wpisy

słowa kluczowe napisy
8 stycznia 2023

Analiza słów kluczowych – keyword research


Czytaj dalej
content plan - checklista
6 stycznia 2023

Content plan – dlaczego Twoja firma go potrzebuje?


Czytaj dalej

Bezpłatna konsultacja

Umów się na rozmowę, oddzwonimy w 24h.

    Zapoznałem się z informacjami o administratorze i przetwarzaniu danych


    Zaakceptuj zgodę na wykorzystanie ciasteczek
    aby umówić się na konsultację

    Chciałbyś porozmawiać
    o swojej stronie WWW i jej pozycji w Google?
    Śmiało. Nie gryziemy.

    +48 603 851 412
    [email protected]

    Skontaktuj się z nami.

    Facebook Linkedin Instagram YouTube

    Strony WWW.
    Strony internetowe Łódź
    Strony internetowe Warszawa
    Strony internetowe Gdańsk
    Ile kosztuje strona internetowa?
    Responsywna strona
    Sklepy internetowe.
    Polecane
    Marketing and more
    Google Partner Status

    Adres : Kilińskiego 121
    90-049 Łódź
    Nasza lokalizacja:
    https://goo.gl/maps/xbTHFmE9nED2ma8H6

    Artykuły.

    • słowa kluczowe napisy
      Analiza słów kluczowych – keyword research
      8 stycznia 2023
    • content plan - checklista
      Content plan – dlaczego Twoja firma go potrzebuje?
      6 stycznia 2023
    • Wyszukiwarka internetowa google
      Wyszukiwarka internetowa czym jest i jak działa?
      19 grudnia 2022
    • google bomb
      Google bomb – co to jest?
      18 grudnia 2022

    Na skróty.
    Polityka prywatności
    Słownik pojęć SEO

    Pozycjonowanie (SEO).
    Co to jest pozycjonowanie?
    Pozycjonowanie lokalne
    Audyt SEO
    Słownik pojęć SEO
    Pozycjonowanie stron Łódź
    Pozycjonowanie stron Warszawa
    Pozycjonowanie stron Toruń
    Pozycjonowanie stron Katowice
    Pozycjonowanie stron Kielce
    Content Marketing.

    Email marketing

    © Copyright 2021 – Premium Digital. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Projekt WWW powstał przy współpracy z Karbownik.Co

    Dziękujemy za przesłanie formularza.   

    Przesłane dane pozwolą nam opracować strategię dedykowaną Twojej firmie. W ciągu 3 dni na adres e-mail podany w formularzy prześlemy przygotowaną estymację.