• 603-851-412
  • [email protected]
premium digitallogo-horizontal-black-120premium digitalpremium digital
  • Start
  • Oferta
        • Strony
          WWW.
          • Tworzenie stron internetowych
          • Tłumaczenia stron www i sklepów internetowych
          • Przenoszenie na inny serwer / migracja stron
        • Sklepy
          internetowe.
          • Tworzenie sklepów internetowych
        • Pozycjonowanie
          (SEO).
          • Pozycjonowanie stron internetowych
          • Pozycjonowanie lokalne
          • Optymalizacja SEO
          • Audyt SEO
        • Content
          Marketing.
          • Content marketing
          • Copywriting SEO
          • Filmy reklamowe
        • SEM
          • Facebook Ads
          • Kampanie Google Ads
          • Audyt Google Ads
          • Wdrożenie GA4
            + Cookie Consent Mode
  • Oferta
    • Strony
      WWW.
      • Tworzenie stron internetowych
      • Tłumaczenia stron www i sklepów internetowych
      • Przenoszenie na
        inny silnik /
        migracja stron
    • Pozycjonowanie
      SEO.
      • Pozycjonowanie stron internetowych
      • Pozycjonowanie lokalne
      • Optymalizacja SEO
      • Audyt SEO
    • Content
      Marketing.
      • Content marketing
      • Copywriting SEO
      • Filmy reklamowe
      • Prowadzenie bloga
    • Sklepy
      internetowe
      • Tworzenie sklepów internetowych.
    • Agencja Google Ads
      • Facebook Ads
      • Kampanie Google Ads
      • Audyt Google Ads
      • Wdrożenie GA4 + Cookie Consent Mode
  • Nasze realizacje
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
✕

Dlaczego warto mieć stronę internetową: Dlaczego jest ważna i czego się spodziewać?

Opublikowane przez Damian Węglarski o 10 lipca 2022
strona internetowa w biznesie
Spis treści ukryj
1 Dlaczego potrzebujesz strony internetowej?
2 # Co to jest strona internetowa?
2.1 Czego się spodziewać, gdy zaczynasz nowy biznes?
2.2 Dlaczego strona internetowa jest ważna dla Twojego biznesu?
2.3 Pokaż swoje produkty i usługi
2.4 Ustanów wiarygodność i zaufanie wśród klientów
2.5 Dlaczego potrzebujesz strony internetowej?
2.6 3 Błędy, których należy unikać w procesie uruchamiania firmy
2.7 5 Najważniejszych korzyści posiadania strony internetowej.
2.8 1. Kluczowy krok aby stać się biznesem online
2.9 2. Pozwala budować świadomość swojej marki
2.10 3. Możesz użyć jej jako narzędzia marketingowego
2.11 4. Możesz zwiększyć widoczność dzięki SEO i zdobyć więcej klientów
2.12 5. Jest to również świetny sposób na integrację z Twoimi obecnymi usługami
2.13 Wnioski.

Dlaczego potrzebujesz strony internetowej?

Kiedy rozpoczynasz działalność gospodarczą, możesz mieć wrażenie, że jest nieskończenie wiele rzeczy, które musisz zrobić, od wymyślenia nazwy firmy do znalezienia dostawców i kont. Jest tak wiele do przemyślenia i wzięcia pod uwagę podczas uruchamiania nowej firmy, że może być trudno wiedzieć, od czego zacząć. Przy tak wielu szczegółach do rozważenia, zadanie stworzenia nowego biznesu może wydawać się przytłaczające na pierwszy rzut oka. Dlatego właśnie stworzyliśmy tę listę powodów, dla których potrzebujesz strony internetowej jako części swojego planu biznesowego. Strona internetowa jest ważnym narzędziem dla każdej firmy, dużej lub małej. Jest to podstawowe narzędzie marketingowe, które daje potencjalnym klientom możliwość zapoznania się z Twoją firmą i jej produktami lub usługami – wszystko z zacisza własnego domu.

# Co to jest strona internetowa?

Strona internetowa jest cyfrową lub wirtualną przestrzenią, którą wykorzystujesz do marketingu swojej firmy, produktów lub usług oraz do rozpowszechniania swojej marki. Strona internetowa to centrum Twojego biznesu; to główny sposób, w jaki klienci będą wchodzić w interakcję z Twoją marką. Ma wiele zastosowań, w tym pozwala klientom dokonywać zakupów, dowiedzieć się więcej o Twojej firmie i być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami i promocjami.

Wszystkie firmy powinny mieć stronę internetową, w tym małe lokalne firmy. Strona internetowa pozwala kontrolować zawartość, którą ludzie widzą, w tym obrazy, tekst i informacje, które są wyświetlane na stronie. Posiadanie strony internetowej oznacza również, że masz swoją własną przestrzeń, aby dokonać pitch do klientów, w przeciwieństwie do bycia jednym z wielu firm próbujących złapać ich uwagę na konkretnej platformie.

Czego się spodziewać, gdy zaczynasz nowy biznes?

Jak już wspomnieliśmy, rozpoczęcie nowego biznesu może być ekscytującym i satysfakcjonującym doświadczeniem. Proces ten może być jednak również frustrujący i wymagający. Możesz być przytłoczony ilością rzeczy, o które musisz zadbać i możesz zastanawiać się, od czego w ogóle zacząć. Więcej niż prawdopodobne, że masz pomysł na biznes w głowie i zrobił kilka badań na temat branży i produktu lub usługi, które zamierzają sprzedawać. Ale jak przekształcić to w prawdziwy biznes? Większość biznesów ma podobny przebieg – taki, w którym istnieją różne etapy lub fazy, przez które musi przejść Twój biznes, aby odnieść sukces.

Dlaczego strona internetowa jest ważna dla Twojego biznesu?

Z marketingowego punktu widzenia, strona internetowa jest najbardziej opłacalnym sposobem promowania Twojego biznesu w sieci. Jest to również łatwy sposób dla potencjalnych klientów, aby dowiedzieć się więcej o Twoich produktach i usługach. Jeśli masz stronę internetową, możesz ją również wykorzystać do prezentacji swoich produktów i/lub usług, publikowania cen i warunków płatności oraz dostarczania informacji o swojej firmie – takich jak godziny pracy, obszar usług, informacje o produktach oraz wszelkie zasady obsługi klienta lub zwrotu. Istnieje kilka powodów, dla których posiadanie strony internetowej jest ważne dla Twojej firmy. Pozwala ona na znalezienie Cię w sieci i skuteczne konkurowanie z innymi firmami w Twojej branży. Strona internetowa jest również przydatna dla świadomości marki i utrzymania klientów.

Pokaż swoje produkty i usługi

Jeśli sprzedajesz produkty lub usługi, strona internetowa to świetny sposób na zaprezentowanie tego, co masz do zaoferowania. Strona internetowa daje Ci możliwość dostarczenia klientom informacji o Twoich produktach i/lub usługach. Oprócz wyświetlania zdjęć i opisów produktów lub usług, można również podać informacje na temat wysyłki, gwarancji i informacji o płatnościach. Strona internetowa jest również doskonałym miejscem do dodania recenzji produktów od poprzednich klientów. Pomoże to zbudować zaufanie do nowych klientów, którzy rozważają dokonanie zakupu w Twojej firmie.

Ustanów wiarygodność i zaufanie wśród klientów

Jeśli masz klientów, którzy mogą być niezdecydowani, aby dokonać zakupu w Twojej firmie, strona internetowa może być świetnym sposobem, aby pomóc Ci ustanowić wiarygodność i zaufanie.

Strona internetowa pozwoli Ci dostarczyć informacje o Twojej firmie, w tym adres fizyczny, numer telefonu, godziny pracy i wszelkie referencje lub certyfikaty, które Twoja firma zdobyła. Możesz również użyć swojej strony internetowej, aby zapewnić informacje na temat produktów lub usług, które oferują i punktów cenowych dla każdego elementu.

Dlaczego potrzebujesz strony internetowej?

Dla wielu firm, strona internetowa jest absolutną koniecznością. Możesz jednak zastanawiać się, dlaczego strona internetowa jest tak ważna i jak może pomóc w rozwoju Twojego biznesu.

Strona internetowa jest niezbędnym narzędziem marketingowym, które pomoże Ci przyciągnąć nowych klientów i utrzymać obecnych przyjeżdżających z powrotem. Klienci zawsze szukają sposobów, aby znaleźć firmy i produkty, które są zainteresowane w Internecie. Z większością konsumentów teraz zwraca się do Internetu w celu uzyskania informacji o produktach i usługach, a także do dokonywania zakupów, strona internetowa jest doskonałym sposobem dla przedsiębiorstw, aby uzyskać ich nazwę tam i zachować klientów wracających.

3 Błędy, których należy unikać w procesie uruchamiania firmy

Ważne jest, aby Twój nowy biznes miał dobry start. Oprócz unikania tych powszechnych pułapek, równie ważne jest upewnienie się, że odpowiednio zaplanujesz swój biznes. Ważne jest również, aby upewnić się, że ukończyłeś swój biznes plan i upewnij się, że masz harmonogram, w którym będziesz realizować swój plan. Twój biznesplan jest twoją mapą drogową do sukcesu i pomoże ci uniknąć niektórych z najczęstszych pułapek, które popełniają nowe firmy.

Nieumiejętne zarządzanie przepływem gotówki – Przepływ gotówki jest siłą napędową każdego biznesu. Jeśli źle zarządzasz przepływem gotówki, możesz znaleźć się w poważnych kłopotach finansowych. Może się nawet okazać, że firma upadnie, ponieważ nie ma wystarczającej ilości gotówki, aby zapłacić rachunki lub zrobić listę płac. Upewnij się, że masz plan pokrycia wszystkich swoich wydatków i przychodów.

Nie radzenie sobie z konkurencją – Wiele nowych firm popełnia błąd myśląc, że nie mają żadnej konkurencji. Prawda jest taka, że każdy produkt lub usługa ma konkurencję. Jeśli nie radzisz sobie z konkurencją, możesz skończyć tracąc klientów na rzecz swoich rywali.

Nie zatrudnianie najlepszych pracowników – Jedną z najważniejszych części rozwoju firmy jest zatrudnianie najlepszych pracowników. Jeśli nie zatrudniasz najlepszych pracowników, Twoja firma może ucierpieć. Musisz zatrudnić najlepszych ludzi dla swojej firmy.

5 Najważniejszych korzyści posiadania strony internetowej.

Rozważmy to: jesteś firmą o ugruntowanej pozycji, z doskonałą reputacją, lojalnymi klientami i mnóstwem rekomendacji słownych. Masz nawet katalog produktów lub usług, broszury, reklamy i konta w mediach społecznościowych. Więc dlaczego potrzebujesz strony internetowej? Strony internetowe są doskonałym sposobem dla firm, aby ustanowić się w Internecie i połączyć się z klientami w nowy sposób. Posiadanie własnej strony internetowej w przeciwieństwie do tylko obecności w mediach społecznościowych daje większą kontrolę nad tym, jak ludzie widzą swoją markę. Z odpowiednią stroną internetową, może to prowadzić do większej liczby klientów i sprzedaży. Aby wiedzieć, dlaczego powinieneś mieć stronę internetową, jak również jej korzyści, czytaj dalej!

1. Kluczowy krok aby stać się biznesem online

Jeśli chcesz rozwijać swoją firmę, możesz rozważyć zostanie cyfrowym biznesem. Jest to koncepcja, w której firmy tworzą integracje między swoimi cyfrowymi i fizycznymi usługami. Ta zmiana może mieć wiele korzyści dla firm, a posiadanie własnej strony internetowej jest doskonałym sposobem na rozpoczęcie tego przejścia.

Jeśli masz stronę internetową, możesz zbudować integracje z usługami takimi jak Shopify, Mailchimp i Squarespace, aby stworzyć sklep eCommerce, kampanie e-mail marketingowe i wiele innych. Dzięki temu będziesz miał dużo większą kontrolę nad tym, jak prowadzona jest Twoja firma i będziesz mógł stworzyć bezproblemowe doświadczenie dla swoich klientów.

2. Pozwala budować świadomość swojej marki

Kiedy ludzie poznają Twoją markę, są bardziej skłonni stać się klientami. W rzeczywistości badania pokazują, że 85% klientów jest bardziej skłonnych do zakupu od marki, którą “lubią”. Posiadanie własnej strony internetowej jest jednym z najlepszych sposobów na budowanie świadomości swojej marki. Istnieje wiele sposobów, aby wykorzystać swoją stronę do budowania tej świadomości, w tym posiadanie strony “Poznaj zespół”, publikowanie treści na blogu i używanie strony “O nas”.

Dobra strona “poznaj zespół” może przedstawić Twoich pracowników, ich umiejętności, a nawet zdjęcia zespołu w akcji. Możesz również wykorzystać tę stronę do podkreślenia niektórych nagród zdobytych przez Twój zespół lub innych osiągnięć.

3. Możesz użyć jej jako narzędzia marketingowego

Jeśli nie prowadzisz marketingu swojej marki w sieci, tracisz ogromną szansę. Posiadanie własnej strony internetowej to świetny sposób na marketing marki w sieci, a także może pomóc Ci wyróżnić się na tle konkurencji. W zależności od rodzaju strony internetowej, którą posiadasz, możesz ją wykorzystać jako narzędzie sprzedaży, narzędzie do generowania leadów lub oba. Możesz również wykorzystać swoją stronę do zbierania e-maili, organizowania webinarów lub stworzenia sklepu eCommerce.

Jeśli chcesz wykorzystać swoją stronę jako narzędzie sprzedaży, ważne jest, aby upewnić się, że masz przycisk “kup”. Posiadanie tego przycisku na swojej stronie ułatwia ludziom kupowanie Twoich produktów lub usług. Możesz również dodać “wezwanie do działania” w swojej kopii strony internetowej. Są to słowa, które zachęcają klientów do dokonania zakupu.

4. Możesz zwiększyć widoczność dzięki SEO i zdobyć więcej klientów

Jeśli chcesz, aby więcej osób odwiedzało Twoją stronę internetową, musisz uplasować się lepiej w wyszukiwarkach. Jednym z najlepszych sposobów, aby to zrobić jest tworzenie wysokiej jakości treści. Posiadanie własnej strony internetowej jest świetnym sposobem, aby to zrobić, ponieważ możesz zamieszczać treści na blogu. Jest to treść, która jest publikowana na Twojej stronie regularnie, która celuje w konkretne słowa kluczowe.

Te posty na blogu powinny być między 1000 a 2000 słów i celować w słowa kluczowe o długim ogonie. Są to słowa kluczowe, które mają dwa lub trzy zdania, takie jak “najlepsza kawa organiczna” lub “jak uprawiać zioła”. Pomoże Ci to dotrzeć do szerszej grupy odbiorców i uzyskać więcej ruchu organicznego. Posiadanie wysokiej jakości strony internetowej z dużą ilością wspaniałych treści może również pomóc w uzyskaniu lepszej pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Może to doprowadzić do tego, że więcej osób odwiedzi Twoją stronę i ostatecznie stanie się klientami.

5. Jest to również świetny sposób na integrację z Twoimi obecnymi usługami

Jeśli masz stronę internetową, możesz dodać wiele funkcji, które mogą pomóc Ci zaoferować więcej swoim klientom. Może to obejmować narzędzia do rezerwacji, narzędzia eCommerce, integracje e-mailowe, narzędzia do generowania leadów i wiele innych. Posiadanie strony internetowej może pomóc Ci rozszerzyć swoje usługi i zaoferować klientom nowe sposoby interakcji z Twoją marką. Na przykład, powiedzmy, że jesteś instruktorem jogi, który chce stworzyć stronę internetową. Posiadanie narzędzia do rezerwacji online może pomóc Ci zaplanować więcej zajęć i zwiększyć ogólny biznes.

To narzędzie do rezerwacji pozwala klientom zapisać się na zajęcia online, a nawet wybrać ich lokalizację i czas. To może pomóc zaplanować więcej zajęć, śledzić swój biznes lepiej, a nawet zarobić więcej pieniędzy. Posiadanie strony internetowej może również pomóc w integracji z innymi usługami i aplikacjami. Na przykład, jeśli używasz narzędzia CRM, takiego jak Salesforce, możesz stworzyć integrację, która automatycznie doda nowe leady do Twojej bazy danych.

 

Wnioski.

Strona internetowa jest ważną częścią każdego biznesu i jest niezbędna do rozwijania swojej marki, przyciągania nowych klientów i pozostawania konkurencyjnym w swojej branży. Niezależnie od tego, czy rozpoczynasz nowy biznes, czy rozszerzasz istniejący, ważne jest, aby stworzyć stronę internetową, która pozwoli Ci skutecznie komunikować swoją markę i produkty lub usługi do docelowych odbiorców. Strona internetowa jest łatwym i skutecznym sposobem promowania swojej firmy i może pomóc w zwiększeniu sprzedaży, powiększeniu bazy klientów i pozostaniu konkurencyjnym w swojej branży.

Więc kiedy myślisz o tym, jak rozpocząć nowy biznes i jak stworzyć stronę internetową, upewnij się, że rozważasz te korzyści i jak posiadanie strony internetowej może pomóc w osiągnięciu celów biznesowych.

Niezależnie od tego, czy masz już ugruntowaną pozycję na rynku, czy dopiero zaczynasz, posiadanie strony internetowej może pomóc Ci dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Jeśli wstrzymywałeś się z utworzeniem własnej strony internetowej, możesz się zastanawiać, dlaczego w ogóle powinieneś ją mieć.

Posiadanie strony internetowej może pomóc Ci stać się cyfrowym biznesem, budować świadomość swojej marki, używać jej jako narzędzia marketingowego, zwiększyć swoje SEO i zdobyć więcej klientów, a nawet zintegrować się z obecnymi usługami.

Share
Damian Węglarski
Damian Węglarski
Damian Węglarski to przedsiębiorca z pasją, który od 12 lat z sukcesem współtworzy rynek marketingu i reklamy w Polsce. Jest ekspertem SEO i pasjonatem marketingu z dyplomem ukończenia informatyki w zarządzaniu na Uniwersytecie Łódzkim. Jest założycielem i pomysłodawcą agencji interaktywnej Premium Digital, która gównie zajmuje się marketingiem internetowym czyli, SEO, Google Ads oraz tworzeniem stron.

Powiązane wpisy

słowa kluczowe napisy
8 stycznia 2023

Analiza słów kluczowych – keyword research


Czytaj dalej
content plan - checklista
6 stycznia 2023

Content plan – dlaczego Twoja firma go potrzebuje?


Czytaj dalej

Bezpłatna konsultacja

Umów się na rozmowę, oddzwonimy w 24h.

    Zapoznałem się z informacjami o administratorze i przetwarzaniu danych


    Zaakceptuj zgodę na wykorzystanie ciasteczek
    aby umówić się na konsultację

    Chciałbyś porozmawiać
    o swojej stronie WWW i jej pozycji w Google?
    Śmiało. Nie gryziemy.

    +48 603 851 412
    [email protected]

    Skontaktuj się z nami.

    Facebook Linkedin Instagram YouTube

    Strony WWW.
    Strony internetowe Łódź
    Strony internetowe Warszawa
    Strony internetowe Gdańsk
    Ile kosztuje strona internetowa?
    Responsywna strona
    Sklepy internetowe.
    Polecane
    Marketing and more
    Google Partner Status

    Adres : Kilińskiego 121
    90-049 Łódź
    Nasza lokalizacja:
    https://goo.gl/maps/xbTHFmE9nED2ma8H6

    Artykuły.

    • słowa kluczowe napisy
      Analiza słów kluczowych – keyword research
      8 stycznia 2023
    • content plan - checklista
      Content plan – dlaczego Twoja firma go potrzebuje?
      6 stycznia 2023
    • Wyszukiwarka internetowa google
      Wyszukiwarka internetowa czym jest i jak działa?
      19 grudnia 2022
    • google bomb
      Google bomb – co to jest?
      18 grudnia 2022

    Na skróty.
    Polityka prywatności
    Słownik pojęć SEO

    Pozycjonowanie (SEO).
    Co to jest pozycjonowanie?
    Pozycjonowanie lokalne
    Audyt SEO
    Słownik pojęć SEO
    Pozycjonowanie stron Łódź
    Pozycjonowanie stron Warszawa
    Pozycjonowanie stron Toruń
    Pozycjonowanie stron Katowice
    Pozycjonowanie stron Kielce
    Content Marketing.

    Email marketing

    © Copyright 2021 – Premium Digital. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Projekt WWW powstał przy współpracy z Karbownik.Co

    Dziękujemy za przesłanie formularza.   

    Przesłane dane pozwolą nam opracować strategię dedykowaną Twojej firmie. W ciągu 3 dni na adres e-mail podany w formularzy prześlemy przygotowaną estymację.