Mam nadzieję, że podoba Ci się ten artykuł.
Jeśli chcesz, żebyśmy skonsultowali Twój marketing kliknij tutaj

Co to jest pozycjonowanie?

O czym się dowiesz z tego artykułu

Co to jest pozycjonowanie?

 

SEO (Search Engine Optimization), czyli pozycjonowanie stron internetowych, to ogół działań prowadzących do wzrostu pozycji witryny (dla danych słów kluczowych) w wynikach wyszukiwania Google. Osiągnięcie jednego z pierwszych miejsc owocuje zwiększeniem popularności witryny i liczby potencjalnych klientów. Jeśli szukasz stosunkowo taniej, a zarazem bardzo skutecznej formy reklamy, pozycjonowanie powinno Cię zainteresować.

 

W SEO liczy się kreatywność

W branży SEO nie można ograniczać się jedynie do tradycyjnych rozwiązań. Jeżeli więc zależy Ci na szybkim uzyskaniu pozycji w TOP 10 wyszukiwarki, postaw na agencję korzystającą z innowacyjnych rozwiązań, które samodzielnie opracowuje na podstawie własnych doświadczeń. Kreatywność jest istotna zwłaszcza mając na uwadze strategię link buildingu.

 

SEO a PPC

SEO wraz z PPC stanowią części składowe tzw. marketingu w wyszukiwarkach, czyli SEM (Search Engine Marketing). Podczas gdy PPC (pay per click) to reklama płatna, nastawiona na szybkie korzyści, SEO to długotrwały proces, wymagający wielorakich działań marketingowych i informatycznych (na Twojej witrynie oraz poza nią) i stałego monitorowania rezultatów. Aby pozycjonowanie było w pełni efektywne, powinno być prowadzone w sposób ciągły, najlepiej przez osobę doskonale obeznaną w algorytmach Google i wszelakich mechanizmach, którymi rządzi się marketing internetowy.

 

Co składa się na skuteczne SEO?

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych, dzięki któremu firma zyskuje czołową pozycję w środowisku internetowym, wymaga zastosowania wielu różnych działań, takich jak:

optymalizacja kodu HTML strony;
przygotowanie i właściwe rozmieszczenie treści na stronie;
dobór fraz kluczowych;
działania zmierzające ku uzyskaniu wysokiej konwersji;
budowanie struktury linków prowadzących do strony;
optymalizacja strony pod względem technicznym;
dostosowanie witryny do urządzeń mobilnych;
i innych działań podejmowanych w zależności od taktyki danego SEO-wca.

 

Więcej ciekawych informacji już wkrótce, śledźcie nasz blog i fanpage na Facebook!

Do następnego razu PD team
Czy wiesz, że również prowadzimy bloga dla swoich klientów?

Poznaj możliwości rozwoju Twojego biznesu w internecie

Pozyskuj wartosciowy ruch z wyszukiwarki.
Podaj adres swojej strony internetowej, a skontaktujemy się z Tobą ciągu 48h, w sprawie analizy Twojego biznesu i dopasowania strategii.

Podobne artykuły

Co możemy dla Ciebie zrobić
w kwestii związanej z tematem artykułu

Co możemy dla Ciebie zrobić
w kwestii związanej z tematem artykułu

Pozyskuj wartosciowy ruch z wyszukiwarki.
Podaj adres swojej strony internetowej, a skontaktujemy się z Tobą ciągu 48h, w sprawie analizy Twojego biznesu i dopasowania strategii.

O autorze

Damian Węglarski
Damian Węglarski to przedsiębiorca z pasją, który od 12 lat z sukcesem współtworzy rynek marketingu i reklamy w Polsce. Jest ekspertem SEO i pasjonatem marketingu z dyplomem ukończenia informatyki w zarządzaniu na Uniwersytecie Łódzkim. Jest założycielem i pomysłodawcą agencji interaktywnej Premium Digital, która gównie zajmuje się marketingiem internetowym czyli, SEO, Google Ads oraz tworzeniem stron.

Udostępnij ten post

Opinie klientów

Przeczytaj, co nasi zadowoleni klienci mają do powiedzenia o naszych usługach.

Czytaj więcej

Przeczytaj najnowsze artykuły na naszym blogu

Posłuchaj mojego podcastu i odkryj sekrety skutecznego marketingu!

Inspiracje, strategie i praktyczne wskazówki prosto od eksperta.

Stwórzmy razem Twoją nową stronę

Zaufaj nam i zwiększ swoją widoczność online 🚀