Strategia treści uszyta na miarę
naoko-store.pl

Zobacz jak przygotowana przez nas strategia contentowa przyczyniła się do wzrostu ruchu z wyszukiwarki oraz Google Discover!
O marce NAOKO
NAOKO to polska marka odzieżowa znana z niebanalnego podejścia do mody oraz niepowtarzalnego wzornictwa. Dedykowana jest kobietom ceniącym oryginalność, styl i komfort. W DNA marki jest tworzenie ubrań, które pozwalają kobietom wyrazić swoją osobowość i czuć się pewnie w każdej sytuacji. Kolekcje NAOKO często czerpią inspiracje z podróży oraz najnowszych trendów, a wyróżniają je niebanalna forma, oryginalne wzory i bogata kolorystyka. Marka wypuszcza limitowane kolekcje w niewielkich seriach dbając o wysoką jakość wykonania. NAOKO działa w duchu slow fashion oraz stawia na ekologiczne materiały oraz zrównoważoną produkcję, dzięki czemu jej ubrania są zarówno stylowe, jak i przyjazne dla środowiska
O kampanii SEO
Sekcja blogowa istniała przed podjęciem współpracy. Nie istniała jednak żadna strategia contentowa, a wpisy były bardzo inspiracyjne jednak w większości nie miały potencjału SEO. Skutkowało to bardzo niskim wolumenem ruchu organicznego na artykułach blogowych. Podjęliśmy się wyzwaniu zbudowania strategii contentowej, która została poprzedzona warsztatem mającym na celu określenie person, stylu komunikacji czy ilości publikowanych treści. Wynikiem warsztatu było podjęcie decyzji o wykonaniu strategii contentowej oraz planowaniu artykułów przez Premium Digital – redakcja treści została po stronie NAOKO.
Wyzwania
- Edukowanie klienta jak tworzyć bloga i treści, tak aby miały przełożenie na wyniki organiczne w Google
- Dopasowanie strategii contentowej do dość specyficznej grupy docelowej i skupienie się na ograniczonej ilości silosów tematycznych
- Start z poziomu bliskiego zeru w kontekście ruchu organicznego jak i ruchu w Google Discover
Cele
- Wzrost widoczności sekcji blogowej
- Wzrost ruchu organicznego
- Wzrost ruchu z Google Discover
- Zostanie top of mind w oryginalnych ubraniach (niesieciowych), kolorowych
Wzrost widoczności
Na przestrzeni dwunastomiesięcznej współpracy osiągnęliśmy dla sekcji blogowej wzrost fraz w TOP10 o ponad 1230 (wzrost o 380%).
Wzrost ruchu organicznego
Zwiększenie ilość wizyt organicznych na blogu miesięcznie z ok. 2,5 tys. przed podjęciem działań do ok. 15 tys. obecnie. Na przestrzeni 12 miesięcy blog wygenerował ponad 122 tys. wizyt z wyszukiwarki Google.
Mówią o nas

Jacek Szyndler
CEO
